Monday, March 7, 2011

KETIKA PAKATAN HARAM BEJADAH LUDAH MELUDAH SATU SAMA LAIN BN TAMPIL DENGAN SEMANGAT SETIAKAWAN & GERAK KERJA 1 PASUKAN!

Bermula dengan PRK DUN Tenang, di ikuti pula dengan PRK DUN Merlimau & Kerdau, BN telah melakarkan tiga kemenangan berturut-turut yang mana pada setiap PRK tersebut majoriti undi telah bertambah dengan memperlihatkan angka yang agak memberangsangkan.     
Pakatan munafik, pukimak & bangsat keparat pula kini berada dalam keadaan yang tension kerana game plan mengadakan PRK yang dulu mereka banggakan kita telah bertukar menjadi igauan ngeri buat malaun2 pakatan bejadah.          
Dalam siri blog posting entry kali ini aku just nak merungkai serba sedikit faktor kemenangan bergaya BN pada ketiga-tiga PRK ini. Faktor paling utama adalah tidak lain & tidak bukan pemilihan calon2 yang diturunkan bagi bertanding di ketiga-tiga PRK ini, yang mana inilah apa yang diwarwarkan oleh PM sebagai “winnable candidate” which is bersih dari segala isu serangan peribadi, dekat & connected dengan pengundi2 setempat serta mempunyai aura & credibility yang dapat diterima oleh pengundi2 setempat.
Satu lagi faktor yang berjaya mengangkat kemenangan BN sehingga ketahap berjaya menambah bilangan majoriti undi ke level yang agak extreme adalah SEMANGAT SETIAKAWAN & GERAK KERJA SERTA GERAK GEMPUR SEBAGAI 1 PASUKAN yang diterapkan oleh ahli2 BN. Apa yang membuatkan pakatan munafik - pukimak & bangsat – keparat terkucil, terkangkang serta tercicir jauh kebelakang BN adalah faktor dimana malaun2 dalam "big bloody fucking" pakatan tiada lansung SEMANGAT SETIAKAWAN & GERAK KERJA SERTA GERAK GEMPUR SEBAGAI 1 PASUKAN. Statement ni aku support dengan asas & contoh dimana di Kerdau, PKR election machinery langsung tidak turun, singsing lengan & menghulurkan bantuan secara extreme kepada PAS, strategy membawa ketua umum PKR juga nampaknya makan diri apabila secara live Anwar kelihatan surrender & pancut awal apabila diherdik & dibalun oleh Ummi Hafilda. DAP, even sekitar hari penamaan calon kelihatan menurunkan beberapa heavy weight mereka namun dalam proses gerak kerja & gerak gempur jentera PAS tidak di support secara holistic & comprehensive by DAP election machinery.     
Saranan & pesanan keramat aku kepada ahli2 BN/UMNO, “big bloody fucking” pakatan itu tidak sekuat mana pun, tanpa provokasi tahap extreme serta permainan serangan peribadi politik malaun2 pakatan haram bejadah ni takkan dapat menumbangkan BN, yang paling penting sekali adalah BN kena stick dengan momentum SEMANGAT SETIAKAWAN & GERAK KERJA SERTA GERAK GEMPUR SEBAGAI 1 PASUKAN, kerana “big bloody fucking” pakatan memang tidak akan dapat melakukan penyatuan & permuafakatan bagi membentuk satu gerak kerja yang comprehensive sebegini.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment