Tuesday, March 8, 2011

ASPIRASI UNIT MEDIA BARU (UMB) PEMUDA UMNO YANG BERLAGA ANGIN DENGAN OTAI2 HARDCORE BLOGGER!

Rupa2 nya kemenangan BN pada PRK DUN Merlimau & Kerdau turut disusuli dengan episode salah faham serta sedikit pergeseran antara UNIT MEDIA BARU (UMB) PEMUDA UMNO dengan barisan2 OTAI2 HARDCORE BLOGGER.
Walaupun kebanyakkan rasa tidak puas hati & counter attacking diadakan menerusi saluran or platform media baru ie. FB, Tweeter & Blog namun the main concern adalah perbalahan, salah faham serta sedikit pergeseran ini akan di spin off oleh malaun2 pakatan “big fucking bustard” yang mana rasanya diaorang dah pun mainkan isu ni.
Aku lontarkan blog posting entry ni bukan bertujuan untuk siding anybody but my main critical concern adalah aku tak mahu perjuangan gerakan revolusi kebangkitan UNIT MEDIA BARU (UMB), barisan2 OTAI2 HARDCORE BLOGGER mahupun Independent Blogger tersentak atau terkedu dengan isu yang timbul ini, setuju atau pun tidak perjuangan gerakan revolusi kebangkitan blogger2 pro UMNO/kerajaan BN ini telah membuatkan pakatan munafik pukimak, bangsat keparat panas punggung serta kembang kepala takuk kerana setiap inci penyelewengan & salah laku mereka kita londeh & dedahkan.                            
To all my dearest rakan2 media baru tidak kira anda from group UNIT MEDIA BARU (UMB) PEMUDA UMNO, from barisan2 OTAI2 HARDCORE BLOGGER mahupun geng2 Independent Blogge, kita kena ingat beb 2008 malaun2 pakatan “big fucking bustard” bangga & arrogant sebab diaorang pegang & champion dekat pentas dunia media baru but after that kita blogger2 pro UMNO/kerajaan telah dengan selamba ludah & terajang malaun2 ni ketepi dan buktinya sehingga ke hari ini siapa yang champion & dominant dekat pentas dunia media baru kalau bukan kita beb?
Saranan & pesanan keramat aku pada kauorang semua, hentikan segera perbalahan yang tiada kejadahnya ni, salah faham serta sedikit pergeseran adalah lumrah & perkara standard beb tapi adalah amat penting cara kita overcome differences tersebut, at the best possible mechanism kita cari platform terbaik untuk selesaikannya & jikalau sit down, face off & table talk adalah platform terbaik so jangan buang masa & workout for it geng. Atau pun jikalau minta maaf & tarik balik kenyataan or blog entry posting adalah platform terbaik so jangan buang masa & workout for it geng. Satu yang kita kena tanam dalam mindset kita adalah bila kita berentap & ludah meludah sesama sendiri, our real enemy which is malaun2 pakatan “big fucking bustard” confirm tengah tepuk tangan sambil minum beer sebab bila kita berpecah maka peluang untuk pakatan munafik pukimak, bangsat keparat ni spin off balik isu2 dekat media baru akan terbuka luas.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment