Tuesday, March 8, 2011

DULU PAKATAN MEGAH & BERLAGAK DENGAN PEMIMPIN MUDA MEREKA – BILA BN TAMPIL DENGAN ‘WINANBLE CANDIDATE MUDA” BARU MEREKA DIAM & TERGAGAP!

Selepas PRU12 yang lalu pakatan munafik pukimak, bangsat keparat begitu megah dan dilihat berlagak ke tahap extreme dengan beberapa pemimpin2 muda mereka seperti Nik Nazmi, N. Izzah, Amiruddin Shaari, Jenice Lee etc. yang telah memenangi beberapa kerusi DUN & Parlimen.      
Sehingga pada satu ketika pihak malaun2 pakatan munafik pukimak, bangsat keparat ini dengan secara selamba memperlekehkan BN, yang mana menurut mereka BN serta parti keramat UMNO telah ketandusan calon2 pemimpin2 muda untuk diketengahkan.
Antara main critical problem yang ada dalam mindset malaun2 pakatan munafik pukimak, bangsat keparat ini adalah mereka terlalu rakus untuk bertindak serta cepat untuk jump into conclusion kerana kini BN telah berjaya mengimbangi calon2 pemimpin muda dari puak2 pakatan “big bloody fucking bustard” bila mana BN secara holistic, interactive & responsive telah Berjaya menonjolkan calon2 pemimpin muda yang ada aura, credibility & charisma tersendiri yang tergolong dalam aspirasi “‘WINANBLE CANDIDATE”.                     
Nama2 seperti saudara Azahar (DUN Tenang), saudara Syed Ibrahim (DUN Kerdau), saudara Roslan (DUN Merlimau) etc. secara automatic nya telah menepis serta mengikis perception bahawa BN serta parti keramat UMNO telah ketandusan calon2 pemimpin2 muda untuk diketengahkan. Kejayaan serta keupayaan calon2 muda BN seperti saudara Azahar, saudara Syed Ibrahim & saudara Roslan mengekalkan rentak & momentum kemenangan BN, malah pertambahan jumlah majoriti undi yang berjaya diraih oleh nama2 yang disebutkan diatas sebenarnya telah membuatkan malaun2 pakatan munafik pukimak, bangsat keparat ini KAKU & TERGAGAP!                  
Pesanan keramat aku kepada calon2 muda yang disebutkan diatas hanyalah jangan mudah lupa diri, always humble & down to earth dan yang paling critical sekali adalah always connected with the people serta ingatlah aspirasi “rakyat didahulukan & pencapaian diuatamakan”
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment