Monday, March 14, 2011

PKR DILAPORKAN INGIN JADIKAN “PEKIDA” SEBAGAI TROJAN HORSE UNTUK IMBANGI AURA “PERKASA” – BERPECAH LAGI ORANG2 MELAYU?

Senario yang melanda malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard” kini adalah bagaimana untuk mengharungi political survival?          
Especially bagi PKR & PAS, gerakan revolusi penolakkan orang2 melayu secara extreme terhadap mereka memang membuatkan mereka panas kepala takuk & goyang lutut cuma mereka saja buat2 cool & look good je sebab nak cover line. Seperkara lagi yang memeningkan serta buat kepala malaun2 PKR & PAS ni lalok adalah isu sokongan luar biasa orang2 Melayu terhadap badan NGO “PERKASA” yang telah berjaya menonjolkan serta throw out their aura, charisma & credibility as Malay NGO hardcore fighter.
Ada perkhabaran terkini yang mengatakan dalam usaha yang semakin terdesak untuk mempertahankan serta mengimbangi political survival mereka, PKR dilaporkan sudah mula being nice, user friendly serta memancing pertubuhan “PEKIDA” untuk turut sama berkongsi aspirasi perjuangan & fahaman agar orang2 Melayu dapat di neutral kan kembali ke pangkuan mereka.                                  
Kelebihan yang ada pada PKR serta ketua umum mereka adalah kepakaran mereka untuk spin off original issue & political diversion game plan approach yang mana kalau pertubuhan “PEKIDA” tidak berhati-hati dan tidak teliti serta perhalusi perkara tersebut confirm & rest assured “PEKIDA” akan termakan umpan mereka & in the worst scenario jadilah “PEKIDA” as Trojan horse kepada malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard”.
Kalau PKR serta ketua umum mereka berjaya merealisasikan percaturan menjadikan pertubuhan “PEKIDA” as their Trojan horse maka 1 yang kena lock dalam mindset kita adalah saf2 silaturahim dikalangan orang2 Melayu akan berpecah lagi, sudahlah dalam senario politik kita orang2 melayu berpecah pada UMNO, PKR & PAS, sekarang dalam badan pertubuhan NGO juga orang2 Melayu akan berpecah juga? Jikalau kita orang2 Melayu asyik berpecah serta longgar saf2 silaturahim dikalangan sesama kita, macam mana kita nak menjadi kuat & mantap? Bila ini berlaku sudah tentu malaun2 DAP bersuka-ria tepuk tangan sambil minum beer. Saranan & pesanan keramat aku pada pertubuhan “PEKIDA” fikir2 serta renung2 kan wacana & percaturan ini?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment