Tuesday, March 8, 2011

MALAUN2 PAS SUDAH TERKEDU & BISU LEPAS KALAH BERTURUT-TURUT DALAM PRK!

Jika sebelum ini PAS menerima kekalahan PRK DUN Tenang dengan menyatakan BN guna & main taktik kotor la, political diversion game plan approach yang dah basi which is SPR tak telus & agen kepada BN la namun selepas PAS diludah & diterajang oleh rakyat especially pengundi2 Melayu pada siri PRK DUN Merlimau & DUN Kerdau, malaun2 PAS akhirnya mengerti signal serta isyarat bahawa satu gerakan revolusi penolakkan terhadap parti PAS oleh pengundi2 Melayu sudah mencapai ke tahap extreme.        
Bagi aku simle je beb, memang tersangat lah patut PAS kena balun, ludah serta terajang dengan pengundi2 Melayu kerana buat malaun2 yang sanggup & rela jual serta lacurkan kesucian martabat serta maruah institusi agama Islam, ini adalah ubat yang terbaik buat malaun2 ni.                
My blog posting entry kali ni bukan nak merungkai or mengupas tentang simpati yang harus kita hadiahkan buat malaun2 PAS ni kerana bagi aku lagi cepat PAS dikafankan serta ditalkinkan oleh pengundi2 Melayu itu lagi baik however blog posting entry aku nak memperhalusi sejauh mana penyatuan & permuafakatan yang ada & diterapkan dalam pakatan rakyat itu kerana setelah KALAH BERTURUT-TURUT DALAM PRK, PAS dikhabarkan amat tidak berpuas hati dengan sekutu –kutu mereka dalam pakatan haram bejadah iatu PKR & DAP, PAS memang betul2 tengah berlaga angin dengan PKR & DAP.
Sememangnya aku amat bersetuju bahawa bukan semua orang mampu untuk mengulas tentang penyatuan dikalangan PAS, PKR & DAP ini kerana banyak sungguh kisah2 belakang tabir or kisah2 dalam kelambu yang melibatkan ketiga entity parti ini. Kenapa PKR tidak extreme singsing lengan bantu PAS ketika kempen PRK DUN Merlimau & DUN Kerdau? Jawapan aku simple je beb, selain dari PKR sebenarnya simpan dendam kesumat dengan PAS atas isu2 yang sekian lama berbangkit, PKR juga benggang dengan PAS yang cuba nak menjadi dominant setiap kali ada siri PRK berlansung. Yang sedikit membezakan malaun2 PKR dengan malaun2 PAS adalah PKR lebih bijak menghidu pattern pengundian orang2 Melayu yang sekarang ini agak extreme menolak pakatan haram bejadah jadi bagi PKR biarlah ia menjadi ubat vitamin buat PAS yang rakus tak tentu pasal nak bertanding pada siri PRK walaupun PKR sendiri agak mengidam untuk turun bertanding. DAP adalah entity yang paling bijak sekali dalam hal ni kerana mereka tahu sekarang PAS dah semakin tersepit serta terjerat bila gerakan revolusi penolakkan terhadap parti PAS oleh pengundi2 Melayu sudah mencapai ke tahap extreme. Sudah tentu offer DAP kepada malaun2 PAS simple je beb, kalau nak favour from DAP maka PAS kena lebih extreme jual & lacurkan martabatkan kesucian agama Islam, PAS takkan diberi platform bagi memposisikan  mereka adalah dominant & champion dalam isu2 yang berkaitan agama Islam. Bukti & asas sahih sudah nampak bila mana dalam isu larangan arak, saranan penguatkuatkuasaan hari "Valentine"  serta isu lesen judi, PAS semakin kendur & layu ditekan & dimaki oleh DAP.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment