Wednesday, March 23, 2011

IDENTITI2 DATO TRIO SUDAH DIDEDAHKAN – UNIT KHAS PDRM KENA SIASAT SECARA TELUS & JANGAN HAMPAKAN RAKYAT!

Tak semena-mena landscape politik perdana arus perdana tanahair diletupkan dengan pendedahan serta tayangan video aksi seks yang melibatkan high profile figure from pakatan pembangkang!
Serentak dengan itu macam2 yang terjadi, press conference yang dimulakan oleh malaun ketua umum PKR yang dikatakan bertaraf “anugerah Tuhan” kemudian di ikuti pula dengan laporan oleh seorang MP from PKR yang mendakwa beliau telah dibawa untuk menonton rakaman video seks terbabit yang mana dalam laporan nya itu juga, MP from PKR ni turut mendakwa pendedahan video seks terbabit adalah rekaan or created conspiracy version dan hanyalah semata-mata bertujuan untuk menjatuhkan credibility malaun ketua umum PKR yang dikatakan bertaraf “anugerah Tuhan”.      
Semalam lebih kurang jam 4 petang sekali lagi landscape politik perdana arus perdana tanahair bergegar lagi apabila Dato T, individu yang didakwa dalang disebalik kesemua pendedahan serta tayangan video aksi seks yang melibatkan malaun ketua umum PKR yang dikatakan bertaraf “anugerah Tuhan” tampil ke depan serta melakukan press conference yang sekaligus menjawab teka-teki siapa itu sebenarnya Dato T ini?    
Siapa sebenarnya Dato T ini dan apakah intipati dalam press conference yang dibuat? rasanya tak payah lah aku kupas & elaborate kerana telah ramai rakan2 blogger yang lain kupas serta perincikan. Apa yang aku nak stress kan through my blog entry posting kali ni adalah aku betul2 berharap SETELAH IDENTITI2 DATO TRIO SUDAH DIDEDAHKAN MAKA UNIT KHAS PDRM KENA SIASAT SECARA TELUS & JANGAN HAMPAKAN RAKYAT! Ini kerana beb cakap mulut & penafian semua orang pun mampu buat tapi ada baiknya kita serahkan pada expert2 dalam bidang sebegini untuk come out with the dedicated answer such as unit Forensik PDRM atau pakar2 yang ada kemahiran untuk membuat analisa terhadap sesuatu pita video (ala2 macam dalam CSI gitu) kerana rakyat sekarang ni betul2 teruja ingin kan jawapan apakah malaun ketua umum PKR yang dikatakan bertaraf “anugerah Tuhan” adalah pelakon utama dalam video seks terbabit?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment