Wednesday, March 23, 2011

ELOK KITA DESAK & SARANKAN AGAR PEMIMPIN2 UTAMA PAKATAN RAKYAT DILANTIK DALAM SURUHANJAYA SIASATAN KES`VIDEO SEKS ANWAR – ADA BERANI KE?

Press conference yang malaun ketua umum PKR yang dikatakan bertaraf “anugerah Tuhan” buat pada Isnin sememangnya menampakkan yang pihak beliau betul2 firm dan tidak bersalah dalam kes video seks yang paling hangat diperkatakan sehingga ada lawak santai yang mengatakan oleh dek kerana tersebarnya video 7 star ini, kutipan filem KRU juga jadi tidak memberangsangkan, kalau kita teliti serta perhalusi semasa sidang press conference terbabit selain Anwar, W. Azizah, juga kelihatan puak2 bloody fucking bustard PKR yang lain kelihatan agak confident yang ketua umum parti PKR mereka yang dikatakan bertaraf “anugerah Tuhan” itu tidak bersalah at all malah ini semua adalah rekaan serta created version of conspiracy.     
That is their bloody fucking opinion, kita pun tak kisah kerana dekat Malaysia ni kita mengamalkan kebebasan bersuara serta freedom untuk menyuarakan pendapat masing2. Apa yang penting sekarang adalah, pihak PDRM telah menubuhkan 1 unit khas bagi menyiasat, memantau serta membuat kepastian secara setelus-telusnya berkaitan dengan isu KES`VIDEO SEKS YANG MELIBATKAN ANWAR NI!
Selain dari siasatan yang sedang dilakukan oleh PDRM, salah seorang daripada individu yang mengguna pakai tagline Dato T, (tak payah lah kita mention kan namanya) turut melontarkan saranan agar kerajaan through KDN menubuhkan 1 suruhanjaya siasatan diraja bagi menghakimi & mengadili KES`VIDEO SEKS YANG MELIBATKAN ANWAR NI!   
Individu ini turut melontarkan pesanan serta saranan keramat agar W. Azizah turut dijemput menganggotai panel suruhanjaya siasatan diraja tersebut, malah rasanya adalah lebih baik juga jika suruhanjaya siasatan diraja ini ditubuhkan kita jemput senior opposition leader yang lain (tak payah kita mention nama diaorang, buang masa je) untuk turut sama menganggotai panel suruhanjaya tersebut! Rasional & objektif nya simple je beb, kita nak voters, rakyat jelata as well as malaun2 big fucking bustard ni semua sedar kerajaan amat mengamalkan aspirasi keterbukaan & ketelusan dalam mencari jalan penyelesaian ke arah kebenaran. However the main golden question is apakah malaun2 big fucking bustard senior opposition leader ni semua berani & bersedia untuk menyahut saranan untuk duduk secara rasmi & menganggotai menganggotai panel suruhanjaya siasatan diraja tersebut? Untuk mendapat jawapannya so eloklah kita DESAK & SARANKAN AGAR PEMIMPIN2 UTAMA PAKATAN RAKYAT DILANTIK DALAM SURUHANJAYA SIASATAN KES`VIDEO SEKS ANWAR THAN KITA TENGOK APAKAH MEREKA BERANI RESPON UNTUK BERKATA YES?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment