Thursday, March 17, 2011

KALAU SINGA BETINA GANAS MEMBAHAM MANGSANYA – UMMI HAFILDA ADALAH JAUH TERLEBIH GARANG SO DON’T PLAY2 WITH HER BEB!

Terlebih dulu gua nak mulakan dengan satu fakta bersejarah, which is sepanjang gua menulis & created blog entry posting (more than 250 blog entry posting) ini adalah kali pertama my blog entry posting yang paling pendek & ringkas content nya!     
Reason nya bukan apa beb just because tak banyak yang nak dikupas & diperkatakan bila kita berbicara tentang dedicated counter attacking action plan yang dilakukan oleh UMMI HAFILDA ini! Cuba kauorang semua bayangkan, bukan calang2 orang yang sanggup & betul2 berani dalam melakukan counter attacking action plan melontarkan cabaran yang berbunyi “di mana letakkan tanda lahir di tubuh andai kau pernah main dengan aku”?
Tapi manusia yang bernama UMMI HAFILDA ini bukan setakat sanggup but she is very2 firm dengan cabaran yang dilontarkannya kepada Baginda Minda. Jadi saranan & pesanan keramat aku pada malaun2 "big bloody fucking bustard", KALAU SINGA BETINA GANAS MEMBAHAM MANGSANYA – UMMI HAFILDA ADALAH JAUH TERLEBIH GARANG SO DON’T PLAY2 WITH HER BEB!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment