Tuesday, March 15, 2011

KALAU ORANG UMNO TEGUR PASTI NIK AZIZ KATA CELAKO UMNO TAPI KALAU ANWAR HERDIK NIK AZIZ JADI BISU & LALOK!

Macam mana PAS tidak ditolak, diludah serta diterajang oleh pengundi2 Melayu secara extreme, lately ni barisan kepimpinan PAS dilihat 100% sudah hilang pendirian, tidak mampu untuk berpegang pada firm decision dalam bab musabab memartabat & memperkasakan maruah agama Islam?    
Paling membuat orang2 Melayu panas serta menyirap adalah tindak tanduk segelintir para pemimpin PAS yang kadangkala demi meraih political survival & political favor from DAP, terlebih rela menjual & melacurkan maruah serta martabat agama Islam, in the worst scenario malaun2 ini boleh dikategorikan sebagai terlebih baruah & kafir compared with DAP!    
 Barisan kepimpinan PAS tak payah nak spin off, divert atau pinpoint dekat pihak2 yang lain kerana umumnya semua orang dah sedar & nampak dengan very clear yang mana PAS kini betul2 terdesak & tersepit diantara aspirasi mengembalikan sokongan pengundi2 Melayu dengan meraih political survival & political favor from pengundi2 bukan Melayu? 
Isu terkini lagi sensasi adalah tindakan barisan kepimpinan kerajaan PAS negeri Kelantan yang seperti mahu memposisikan mereka adalah champion dalam put forward dalam bab musabab memartabat & memperkasakan maruah agama Islam bila mana melontarkan pendirian yang mengharamkan segala bentuk unsur2 perjudian termasuk loteri kebajikan di negeri Kelantan.    
Tapi beb, kalau setakat cakap mulut & jadi champion sekejap je baik tak payah kerana ini lebih membuatkan orang2 Melayu 2 kali ganda panas hati & jijik dengan kelakuan bangsat sebegini. Seperti yang kita semua duga wacana yang diwarwarkan oleh PAS itu hanya gempak sekejap je kerana bila barisan kepimpinan DAP herdik, tunjal serta ludah mereka confirm & rest assured malaun2 PAS akan tunduk melutut. Perkhabaran terkini dikatakan bukan sahaja DAP tetapi ketua umum PKR juga menegur or dalam bahasa yang lebih kasar mencarut-carut terhadap barisan kepimpinan PAS yang dikatakan mengambil pendekatan serta membuat decision yang dilihat membelakangi sekutu2 dalam pakatan haram bejadah. Ketua umum PKR juga telah menuntut agar 1 perbincangan dilakukan bagi menyelesaikan isu ini. So morale of the story nya beb, malaun2 PAS bila kena herdik, tunjal serta ludah dengan DAP, mereka akan tunduk melutut. Malaun2 PAS bila kena herdik dengan PKR confirm & rest assured jadi bisu terus lalok tapi cuba malaun2 PAS ini ditegur oleh pemimpin2 UMNO confirm & rest assuredNIK AZIZ KATA CELAKO UMNO”. Atas sebab itu adalah memang sangat2 wajar pengundi2 Melayu secara extreme tolak, ludah serta terajang parti PAS serta barisan kepimpinan mereka kerana PAS sudah hilang & tiada pendirian lagi dan PAS memang layak dilabelkan sebagai kuda tunggangan, ludahan serta terajangan bagi DAP & PKR!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment