Tuesday, March 15, 2011

SAIFUDDIN NASUTION BERLAGA ANGIN DENGAN GOBALAKRISHNAN – INILAH JADINYA BILA MALAUN TUNJAL MANGKUK HAYUN!

Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution baru2 ini telah menggesa serta menyarankan agar SPRM & LHDN melakukan 1 siasatan terperinci terhadap ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan kerana dikatakan mempunyai kemampuan kewangan yang agak luar biasa seterusnya yang membolehkan ahli Parlimen terbabit menyelesaikan bayaran pajakkan tanah yang bernilai RM1.4 juta dengan secara selamba je.     
 Saifuddin Nasution turut dengan firm & confident mendakwa pihaknya mempunyai bukti berupa dua salinan cek Hong Leong Bank yang membabitkan proses transaksi urusan bayaran pajakkan tanah seperti yang dinyatakan diatas.   
Solution nya very2 simple beb, jikalau si malaun Saifuddin Nasution ni very2 firm & with high degree of confident pihaknya mempunyai asas serta bukti yang sahih seperti apa yang dinyatakan diatas jadi kita harap sangat2 lah agar si malaun Saifuddin Nasution atau wakil2 beliau tampil kedepan serta dengan pantas melaporkan perkara ini secara rasmi kepada pihak SPRM atau mana2 jua pihak2 yang terbabit.     
Apa yang rakyat teruja nak lihat & analyze adalah “action plan driven approach & result oriented driven approach”. Kalau setakat cakap dekat mulut je beb, semua orang pun boleh kemukakan allegations but allegations sebegini biasanya akan jadi tepu or baseless allegations. Si malaun Saifuddin Nasution ni kena proved kan dekat semua public bahawa apa yang diwarwarkan oleh beliau ada asas yang sahih dan wacana ini bukanlah retorik semata-mata mahupun sekadar jual ayat2 auta semata-mata.    
Bagi pihak si mangkuk hayun Gobalakrishnan pula, solution nya very simple je beb, jikalau apa yang si malaun Saifuddin Nasution kemukan adalah tidak benar sama sekali “so called” fitnah semata-mata maka Gobalakrishnan jangan tunggu lama2, beliau kena start buka langkah & mulakan proses prosiding undang2 kerana kalau kita dipihak yang benar maka kita kena ajar pihak2 yang suka2 buat fitnah. Morale of the story beb, INILAH JADINYA BILA SEORANG MALAUN TUNJAL DEKAT SEORANG MANGKUK HAYUN! I Ini adalah platform terbaik bagi kita untuk menilai serta memperincikan pihak yang mana adalah benar & pihak yang mana pula sekadar kuat jual ayat2 auta pembohongan
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment