Tuesday, March 22, 2011

PENYELEWENGAN & DEFISIT DI YAYASAN SELANGOR BUKTI JELAS BAGAIMANA KHALID GAGAP KENCING PADA RAKYAT SELANGOR!

Isu salah laku serta penyelewengan yang berlaku di Yayasan Selangor memang sesuatu yang amat medukacitakan rakyat negeri Selangor especially kita orang2 Melayu & anak2 bumiputra.  
Tidak mustahil malah ada kemungkinan juga di zaman era BN menerajui serta memegang tampuk pemerintahan kerajaan negeri Selangor berlaku minor issue, bukan nak backup BN lebih2 tapi standard lah beb kita kena akui nobody perfect & bukan mudah untuk menjadi yang terbaik tapi dalam kes kerajaan pakatan big bloody fucking bustard ni susah untuk kita menerimanya kerana less than 5 years dapat kuasa kepimpinan dekat negeri Selangor, a bit difficult to accept that Yayasan Selangor officially telah merekodkan deficit anggaran sebanyak RM7.41 juta, suatu angka yang agak extreme beb?      
Barisan kepimpinan kerajaan pakatan big bloody fucking bustard jangan nak spin off or politically divert yang deficit ni adalah angkara serta bahana kerajaan BN yang terdahulu kerana kalau deficit ini adalah angkara the previous BN government than sebaik sahaja mengambil alih kepimpinan kerajaan negeri serta take over the management of Yayasan Selangor, kepimpinan MB malaun Khalid Gagap patut dah balun & take action to the previous BN government, the issue now is deficit selepas audit mengejut yang secara rasminya telah merekodkan deficit anggaran sebanyak RM7.41 juta setakat November 2010? Dalam tempoh yang dinyatakan ini kerajaan BN sudah tidak ada kena mengena lagi dengan sebarang urusan rasmi dalam urus tadbir Yayasan Selangor so it’s back to the basic fundamental question apa yang dah dilakukan oleh kerajaan pakatan big bloody fucking bustard dekat Yayasan Selangor?
Nak cerita banyak pun tak guna sebab Yayasan Selangor dah mengalami deficit yang agak serius & meruncing so sekarang ni kesemua rakyat & para pengundi2 negeri Selangor patut desak kepimpinan MB serta barisan2 state EXCO nya bentangkan serta details out bagaimana semua ni boleh terjadi? Rakyat Selangor confirm teruja jugak nak dengar solution from si malaun Khalid Gagap bagaimana dia plan nak overcome benda ni, macam mana dia akan mampan kan balik institusi Yayasan Selangor? Apa proses penambahbaikan yang dia akan introduce dekat Yayasan Selangor? Sekiranya si malaun Khalid Gagap gagal or tidak berbuat apa2 terhadap perkara ni than confirm & rest assured beb, PENYELEWENGAN & DEFISIT DI YAYASAN SELANGOR NI JADI BUKTI JELAS BAGAIMANA KHALID GAGAP DENGAN SELAMBA KENCING TERHADAP AMANAH YANG DIBERIKAN OLEH RAKYAT SELANGOR KEPADA BELIAU!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment