Tuesday, March 15, 2011

MALAUN2 PKR SPIN OFF KATA DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA DIUPAH OLEH UMNO – APA PUNYA SIAL STATEMENT MACAM NI!

Inilah the big main fucking problem bagi malaun2 pakatan “big blody fucking bustard", apa yang mereka buat serta rencanakan walaupun sejahat or jijik manapun perkara tu tetap mereka anggap betul & takda salahnya namum jika tindakan or action plan yang dilakukan oleh pihak2 lain confirm & rest assured mereka pasti tidak rasional, tidak akan dapat menerima kenyataan dan yang lebih gampang keparat lagi mereka pasti akan spin off tindakan or action plan tersebut dengan pelbagai version.    
Secara umum & rasionalnya kita tahu bahawa Anwar, barisan2 peguambela beliau & malaun2 yang memang bebal & buta hati mempertahankan so called “Pak Sheikh” mereka kini berada dalam keadaan yang huru-hara, panas kepala takuk serta lalok ekoran tindakan DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA yang semakin hebat & mantap dari hari ke-hari berterusan menekan agar Anwar bertindak secara gentleman.    
Tidak mustahil beb tindakan DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA ini boleh sampai ke tahap extreme dimana kita jangan terperanjat jikalau demo ini akan berlaku secara nationwide extreme, dimana setiap negeri akan ada berlakunya tindakan DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA? Anwar sebagai individu yang memang pakar & mahir dalam menjadi dalang disebalik demo & rusuhan jalanan serta gerakan reformasi yang pernah melanda sekitar negara diera 1998 onwards mengerti impak serta pukulan setback hasil daripada tindakan demo secara extreme & consistent sebegini.       
Oleh kerana keadaan sudah semakin panas & dalam mengharungi saki baki political survival nya malaun2 PKR sudah melakukan 1 spin off bagi counter attacking terhadap tindakan DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA ini! Seperti biasa dalam keadan yang terdesak, antara political diversion game plan approach & political spin off yang gemar mereka throw out adalah, UMNO adalah dalang yang menaja setiap inci gerakan tindakan DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA ini!     
Sebenarnya beb, mereka boleh spin off in whatever bloody fucking version yang mereka inginkan but malaun2 ni kena ingat era zaman 1998 onwards dah lama basi berlalu beb, kini rakyat betul2 teruja inginkan kepastian kenapa Anwar refused, melenting serta menolak procedure bagi memberikan sampel DNA beliau? Siapa pun boleh spin off UMNO adalah dalang yang menaja or membiayai tindakan DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA ini, tapi beb cakap mulut sahaja without strong proved of evidence serta asas bukti yang sahih, rakyat dah tak minat nak layan ayat2 auta pembohongan macam ni beb!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment