Monday, March 7, 2011

STATEMENT ANWAR KATA DIA TIDAK MEMUSUHI UMNO HANYA AYAT2 AUTA – REALITINYA DENDAM ANWAR PADA UMNO TAKKAN LUPUT!

Recently dikhabarkan ketua umum PKR, siapa lagi kalau bukan brother Anwar bin Ibrahim (BABI) ada mengeluarkan statement yang menyatakan beliau sebenarnya tidak memusuhi parti keramat UMNO akan tetapi beliau hanya menentang individu zalim yang mengamalkan rasuah tahap extreme.     
Isu yang boleh kita kupas serta rungkaikan disini adalah apakah kita atau lebih sinonim lagi ahli2 parti keramat UMNO boleh mempercayai statement yang dilontarkan oleh Anwar ini? Apakah statement yang dilontarkan oleh Anwar ini lebih kepada ayat2 pancing sahaja or just to test the water?           
My humble & down to earth opinion simple je beb, kalau Anwar sanggup bersekongkol dengan pihak2 luar seperti rejim Yahudi malah demi kepentingan politik Anwar sanggup bersekongkol dengan malaun2 DAP, Anwar tidak mungkin sama sekali tidak memusuhi parti keramat UMNO serta para barisan kepimpinan tertinggi parti keramat UMNO?
Generally semua orang pun tahu dikala Anwar dipecat dari government cabinet & parti keramat UMNO, perkara ini adalah suatu perkara yang memang beliau tidak dapat menerimanya, jadi indirectly dendam kesumat Anwar pada parti keramat UMNO adalah sangat2 dalam. Bila Anwar kantoi dalam kes perbicaran salah laku beliau sehingga beliau dihumban menjadi penghuni kediaman penjara S. Buloh, Anwar telah mengarahkan pengikut2 setia or hardcore supporters beliau untuk memulakan gerakan revolusi menentang kerajaan BN & parti keramat UMNO, maka bermulah episod demo & rusuhan jalanan. Ini semua jelas menunjukkan bahawa betapa sukarnya Anwar untuk menerima, melepaskan serta memaafkan parti keramat UMNO serta barisan kepimpinannya.     
Saranan & pesanan keramat aku simple je beb, cuba kita buka minda pemikiran kita seluas yang boleh, teliti & perhalusi kenapa out of know where Anwar tiba2 melontarkan statement KATA DIA TIDAK MEMUSUHI UMNO? Apakah sebab Anwar sedar yang realitinya orang2 Melayu sudah menolak pakatan ketahap extreme & sokongan orang2 Melayu tehadap UMNO telah kembali mantap? Apa2 pun helah disebalik kenyataan Anwar itu , kita perlu bersikap rasional & tidak terlalu extreme untuk jump into the conclusion!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment