Wednesday, May 13, 2009

AGENDA MENGEJUT & PERBUATAN LAHANAT NIZAR DALAM TEMPOH 21 JAM SELEPAS KEMENANGAN SEBAGAI MB PERAK

Nizar derhaka durjana telah melakukan beberapa tindakan extreme & terlalu gopoh malah ada segelintir pihak melabelkannya sebagai too arrogant to show off power atau betul2 gila kuasa kepimpinan.
Nizar derhaka durjana dikhabarkan telah memanggil mesyuarat tergempar exco kerajaan negeri pada tengah malam Isnin 11/08/09. Persoalan cepu emasnya disini kalau mahkamah tinggi sudah mengisthiarkan kemenangan beliau sebagai MB Perak yang sah mengapa beliau dan barisan2 exco badigol baruah bangsat haram bejadah nya tergopoh-gopoh mahu memanggil mesyuarat tergempar exco kerajaan negeri pada tengah malam? apa yang nak dibimbang kan beb kalau beliau dah sahih & sah sebagai MB Perak kerana agenda mesyuarat2 tergempar ni biasanya dibuat dalam senario yang tak firm & tak dapat full blessing. Tindak-tanduk Nizar derhaka durjana ni dengan barisan2 exco badigol baruah bangsat haram bejadah nya seolah-olah seperti sudah ada hint & instinct yang kemenangan yang mereka kecapi hanyalah sementara & tidak menampakkan gaya kemenangan yang gentlemen & confident.
Nizar derhaka durjana juga dengan begitu arrogant dan sifat munafik gila kuasa kepimpinan telah dengan serta-merta dan tergopoh gapah menggantung tugas SUK negeri dan penasihat undang2 negeri with an immediate effect. Saya nak lontarkan pertanyaan kepada group2 blogger yang pro beliau atau pengikut setia NIzar & pakatan pembangkang, pakatan pembangkang begitu riuh mencanang sifat keterbukaan & demokrasi terpimpin yang menjadi salah satu teras amalan mereka jadi mengapa Nizar derhaka durjana tanpa memberi sedkit ruang tunjuk sebab atau tidak salah mengadakan collective decision inquiry panel daripada terus menggunakan kuasa veto menggantung tugas SUK negeri dan penasihat undang2 negeri secara serta merta atau with an immediate effect? What the bloody fucking hell of this action plan meant? Do we still want to classified Big Fucking Bustard Nizar as fair & square as well as leader with openness concept? Kalau dah confirm & confident ditabal semula sebagai MB Perak yang sah, kuasa veto dah ada dalam tangan tak payah lah yeop lahanat ni nak takut pada SUK negeri dan penasihat undang2 negeri bukan mereka boleh buat apa sangat pun!
Dari dulu lagi Big Fucking Liar & Big Fucking Bustard Nizar ni telah mendesak Kebawah Duli Yang Teramat Mulia Sultan Perak untuk memberi perkenan pembubaran DUN. Dalam keadaan yang dilihat begitu mengejar masa si Nizar derhaka durjana in telah menghantar surat kepada Kebawah Duli Yang Teramat Mulia Baginda Sultan Perak untuk sekali lagi memohon perkenan pembubaran DUN. Big Fucking Bustard Nizar ni tak faham2 lagi ke Kebawah Duli Yang Teramat Mulia Baginda Sultan Perak hanya boleh memberi perkenan pembubaran DUN setelah ada motion of vote of no confident being table up atau usul undi tidak percaya telah dlakukan secara rasminya didalam sidang DUN. Perkara ini termaktub dalam perlembagaan janganlah hanya menyokong usul2 dalam perlembagaan jikalau benefit & wining point nya hanya kearah beliau sahaja akan tetapi bila mana usul2 dalam perlembagaan tidak menyebelahi mereka, mereka terajang perlembagaan ketepi itu namanya munafik pukimak sial keparat.

Akan tetapi ada juga group2 blogger yang pro beliau atau pengikut setia NIzar & pakatan pembangkang yang memberi komen “Nizar sebenarnya ok saja cuma Zambry Kadir dah hampir nak tersungkur” Kepada group2 blogger ni walaupun dikatakan Zambry Kadir dah hampir nak tersungkur beliau memang seorang yang gentlemen hardcore fighter kerana beliau menghormati perlembagaan dan dengan hati yang terbuka keluar menggosongkan kediaman rasmi MB & pejabat rasmi MB. Kalau Big Fucking Bustard Nizar ni orang yang berpendirian teguh setelah mahkamah rayuan membuat keputusan mengapa beliau pada mulanya enggan & bermasalah meninggalkan pejabat rasmi MB? group2 blogger ni kena ingat kita menulis kena berpegang kuat pada asas fakta yang sahih bukannya auta rekaan pembohongan seperti yang mejadi alat mainan pakatan pembangkang, asas fakta yang sahih tapi digarap dengan bahasa yang kasar itu cerita lain kerana ianya terpulang kepada setiap pembaca kalau dah rasa tak larat & bawah umur jadi jangan baca. Kepada group2 blogger ni janganlah sampai nak membetulkan point yang salah tapi anda akan dianggap lebih hina & jijik daripada anjing & babi. Janganlah nanti tergolong dalam kategori munafik pukimak sial keparat.

No comments:

Post a Comment