Sunday, May 17, 2009

UMNO KENA PECAHKAN TEMBELANG AUTA PEMBANGKANG IBARAT KALAU PEMBANGKANG MAIN API UMNO MESTI TANGKAS PADAMKAN API & BAKAR MEREKA SEMULA

Kekalutan episod drama politik yang berlarutan melanda sidang DUN negeri Perak dan sikap kebiadapan, terlalu kurang ajar & besar kepala yang ditunjukkan oleh ahli2 pakatan pembangkang yang boleh diumpamakan seperti anjing2 kurap yang merusuh dan babi tempang berpenyakit yang berkeliaran amat mendukcita kan kita dan yang lebih penting lagi ianya seolah-olah direct message sengaja mahu mencabar sifat amarah & kepahlawanan orang2 Melayu.
Mengapa UMNO sebagai tunjang & payung kepahlawanan orang2 Melayu masih belum mahu bertindak? Bilakah tarikh keramat saf kepimpinan UMNO dan ahli2 pendekar akar umbinya didahulukan dengan barisan2 penggempur berani mati sayap pemuda UMNO Malaysia akan bertindak balas menyerang, mengherdik, menghentak & membalun setiap inci langkah pakatan pembangkang ini? Adakah UMNO akan melakukan serangan secara besar-besaran terhadap pakatan pembangkang yang diketuai oleh munafik pukimak sial keparat Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) seperti pukulan ombak tsunami yang begitu rakus meragut nyawa mahluk hidup yang berdekatan dengannya?
Sebagai seorang pejuang muda saya merasakan it’s a high time for UMNO untuk bertindak balas dan melalukan serangan berani mati terhadap pakatan pembangkang. Dengan rasa rendah diri saya meminta agar saf kepimpinan parti keramat UMNO dapat memberi green light kepada ahli2 pendekar akar umbinya yang didahulukan dengan barisan2 penggempur berani mati sayap pemuda UMNO untuk mengherdik, menghentak & membalun pakatan pembangkang ini, setiap inci dan walau sekecil kuman pun auta pembohongan yang direka & dilonarkan oleh ahli2 pakatan pembangkang ini wajib ditelanjangkan, dibogelkan, diludah dan diterajang sehingga mereka tidak mampu untuk bangun lagi, tembelang busuk penipuan ini harus dibidas sekeras-kerasnya dengan menggunakan asas2 & fakta2 yang sahih. Ahli2 pakatan pembangkang harus kita labelkan seperti anjing2 kurap yang merusuh dan babi2 tempang berpenyakit yang berkeliaran di jalanan memang 100% layak diperlakukan dengan sebegitu rupa, ahli2 pendekar akar umbi UMNO yang didahulukan dengan barisan2 penggempur berani mati sayap pemuda UMNO jangan sesekali memberikan walau seinci ruang belas kasihan bagi golongan munafik pukimak sial keparat sebegini kerana inilah mechanism nya untuk menjadikan parti keramat UMNO kembali relevan dikaca mata pandangan oang2 Melayu.
Sekiranya dizaman pemerintahan era Pak Lah UMNO dilihat & diperkotak-katikkan sebagai layu, lesu, kendur dan tidak berdaya saing untuk membalun pakatan pembangkang yang membuatkan tok dalangnya munafik pukimak sial keparat Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) tersenyum lebar seperti berselera untuk menjilat sesuatu namum bebudak badigol baruah bangsat lahanat bejadah pakatan pembangkang ni kena ingat itu dizaman Pak Lah tapi kini UMNO dibawah era pemerintahan Datuk Seri Najib yang boleh di ibaratkan seperti seorang playmaker yang percaturan permainan politiknya jauh lebih kemas, tersusun dan berwawasan jika dibandingkan dengan mantan banduan Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang bangsat & lahanat ini. Bak kata otai2 ini baru buku bertemu dengan ruas!

Marilah kesemua umat islam & orang2 Melayu kita bersatu dan terus bersatu perkukuhkan saf kepahlawanan yang ada dalam diri kita, kalau anjing2 kurap dan babi tempang berpenyakit dalam pakatan pembangkang ini mencucuh kita dengan api maka dengan tangkas kita akan padamkan api tersebut dan tindakan susulannya kita akar bakar kembali golongan2 munafik pukimak sial keparat ini tanpa sedikit pun sifat belas kasihan. Yang teramat penting biarpun kita rebah mahupun terkucil perjuangan memartabatkan agama Islam & memperkasakan maruah bangsa melayu harus menjadi teras utama dalam jatidiri kita.

1 comment:

  1. Pemuda UMNO berani mati???? hahahahhahaha

    Berani Duit ada lah... dapat sorang RM15k dari KJ.. terus KJ menang... Pemuda UMNO ni hanya berani utk perut dan bawah perut saja...

    ReplyDelete