Tuesday, May 19, 2009

TAK BERTANDING DI PENANTI TAK BERMAKSUD BN KHUSUSNYA UMNO TAK BOLEH TURUN PADANG BAGI PENAMPAR, LUDAH & TERAJANG PAKATAN PEMBANGKANG

Tarikh keramat 18/05/09 yang menyaksikan pada sidang mesyuarat majlis tertinggi BN, pengerusi BN & presiden UMNO Datuk Seri Najib telah membuat pengumuman yang berkaitan dengan keputusan, dasar dan ketetapan majlis tertinggi BN untuk tidak ikut serta dan tidak meletakkan calon untuk bertanding pada pilihanraya kecil DUN Penanti. Keputusan yang telah dibuat oleh majlis tertinggi BN itu bukanlah sesuatu yang amat luar biasa cuma ianya hanyalah memecahkan tradisi BN yang sebelum ini tidak pernah tidak meletakkan calon untuk bertanding pada sebarang pilihanraya.
Namun wacana percaturan ini bukanlah semudah yang disangka & ianya telah diperincikan sedalam-dalamnya oleh Datuk Seri Najib bahkan final decision untuk tidak bertanding dibuat melalui kata sepakat dan collective decision menerusi mesyuarat majlis tertinggi BN. Semua aspek perlu diteliti & diambil kira (high degree of consideration) seperti komen Mantan PM Tun Mahathir, pendapat & cadangan parti2 komponen BN dan sudah tentunya fitnah kurafat & tuduhan songsang pakatan pembangkang yang sengaja menjual cerita murahan BN khususnya UMNO takut untuk berdepan dengan kekalahan di Penanti.
Namum apa yang perlu kita ketengahkan & pertahankan disini bukanlah semata-mata kerana BN itu parti yang terlalu perfect namum kita menulis mesti & wajib berasaskan fakta2 & asas2 yang sahih maka the main reason yang membuatkan BN secara rasmi tidak meletakkan calon untuk bertanding pada pilihanraya kecil DUN Penanti adalah kerana kerusi DUN Penanti ini tetap dikosongkan juga walaupun pihak SPRM telah mendapati penyandangnya Mohd Fairus Khairuddin tidak bersalah & bebas sepenuhnya daripada tuduhan rasuah. Ini jelas sekali menunjukkan yang Mohd Fairus Khairuddin telah dipaksa untuk menjadi babi tempang hitam dalam meneruskan plot & konspirasi jahanam pukimak pakatan pembangkang. Keputusan BN secara rasmi tidak meletakkan calon untuk bertanding pada pilihanraya kecil DUN Penanti juga adalah berdasarkan fakta2 & asas2 yang sahih dimana mengapa BN perlu mengikut rentak permainan pembangkang ibarat bila brother Anwar bin Ibrahim (BABI) serta sekutu anjing2 kurap perusuhnya & babi2 tempang peliharaannya taksub menari tarian lucah kenapa BN perlu ikut join sama? Sedangkan tatkala dunia sedang dilanda krisis kewangan & ekonomi global aspirasi dan tumpuan utama BN adalah kearah pelan strategik pemulihan ekonomi baik secara jangka pendek mahupun pelan jangka panjang dan elemen asas yang paling penting adalah untuk mengelakkan sebarang pembaziran wang rakyat. Seterusnya keputusan BN secara rasmi tidak meletakkan calon untuk bertanding pada pilihanraya kecil DUN Penanti juga adalah berdasarkan fakta2 & asas2 yang sahih dimana setiap pemimpin2 & parti2 politik yang dipilih haruslah berkerja keras untuk rakyat, meletakkan aspirasi suara rakyat dikelas yang paling atas sekali dan berdasarkan konsep 1 Malaysia – Rakyat Didahulukan, Prestasi Diutamakan BN khususnya UMNO tidak mahu menjadi munafik, taksub & gila kuasa seperti apa yang dilakukan oleh munafik pukimak gampang keparat pakatan pembangkang ini sehingga dengan selambe je memperjudikan nasib pengundi2 & sesuka hati menyepak aspirasi rakyat ketepi.
Persoalan cepu emas, apakah keputusan yang diumumkan oleh Datuk Seri Najib & majlis tertinggi BN tepat & mendapat sokongan rakyat jelata? Rasa2 nya ramai yang bersetuju secara tactical & formation nya sebagai seorang playmaker dan perancang utama parti ini adalah keputusan yang amat tepat pada waktu & ketikanya kerana mengapa BN perlu bertindak bodoh mengikut rentak tarian lucah si munafik pukimak sial keparat ini, keduanya percaturan ini amat brilliant digarap pada waktu yang bersesuaian kerana bila BN tidak ikut bertanding calon PKR terpaksa bersemuka dengan calon bebas yang bukan sasaran asal mereka ibarat mamat homoseksual syok melalak nyanyi seorang2, ketepatan hasil daripada keputusan ini juga silap2 hari bakal menyebabkan agenda politik kurafat & songsang brother Anwar bin Ibrahim (BABI) munafik pukimak sial keparat ini dikafankan & ditalkinkan sekiranya calon PKR beliau tewas atau kalau menang pun hanya berbekalkan jumlah majoriti undi yang kecil & merosot peratusannya.

Namum satu pesanan keramat terhadap team pakatan pembangkang lahanat haram bejadah ini walaupun BN tidak ikut bertanding di Penanti namum jangan terperanjat sehingga terlondeh & tersingkap seluar dan kain masing2 jika ada beberapa ahli2 pasukan penggempur &hardcore fighter BN yang akan turun padang ke Penanti membuka pekong & memecahkan tembelang busuk pakatan pembangkang dan why not ahli2 pasukan penggempur &hardcore fighter BN ini menampar, meludah & menerajang setiap intipati agenda jahaman keparat yang dilontarkan oleh pakatan pembangkang ini. Si munafik pukimak sial keparat pembangkang ni selalu buat benda2 kurafat, songsang & suka dajalkan orang lain apa kata kalau kali ini BN khususnya UMNO buat dajal sikit dekat diaorang, turun padang & bagi bantuan sikit dekat calon bebas tu, sebab apa BN nak risau macam brother Anwar bin Ibrahim (BABI) munafik pukimak sial keparat selalu warwarkan inikan negara demokrasi bebas buat apa je so apa kata BN balun si pukimak bangsat ni guna approach dia biar dia rasa makan dalam sikit.

1 comment:

  1. Kalau betul hint Hishamudin kita sama2 tengok PKR di Penanti. Bukan nak predict kalah tapi kita tengok kematangan rakyat.

    ReplyDelete