Sunday, May 24, 2009

DULU REFORMASI JALANAN & KINI MOGOK LAPAR – GAMPANGNYA PAK SHEIKH ANWAR MENYUNTIK VIRUS BUDAYA SONGSANG BARAT KEDALAM NEGARA KITA

Macam sial betul pakatan pembangkang pukimak haram bejadah ni divert dan memesongkan fakta & asas sahih yang menyebelahi BN khususnya UMNO apa tidak nya setelah terperangkap dengan percaturan mereka sendiri yang menyebabkan mereka terpaksa akur dengan keputusan mahkamah rayuan pakatan pembangkang pukimak sial keparat ni dengan pantas menggarap permainan persepsi atau mindset game bagi memesongkan dan menyesatkan permikiran rakyat jelata yang pada akhirnya akan terkeliru dengan fakta & asas sahih yang menyebelahi BN khususnya UMNO.
Dengan berbekalkan kepakaran ketua umumnya yang memang begitu taksub & teruja dengan permainan persepsi dan budaya songsang barat pembangkang pukimak sial keparat ni mengambil kesempatan diatas kemelut politik yang berlaku di Perak apatah lagi mereka sedar keputusan mahkamah rayuan yang menyebelahi BN khususnya UMNO menjadikan mereka berada diposisi ambang kejatuhan. Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang suatu ketika dulu begitu gampang & haram bejadah mengapi-apikan dan memberi full blessing kepada anjing2 perusuh & babi2 peliharaan nya untuk mengherdik, menghentak, membalun dan menghentam kerajaan BN menerusi gerakan reformasi jalanan sekali lagi pada waktu ini dengan gampang & bangganya menyuntik virus budaya songsang barat dengan cuba mengimplementasi mogok lapar sebagai ugutan dan tanda protes keputusan mahkamah rayuan yang menyebelahi BN khususnya UMNO.
Walau pun pada dasarnya kita tak kesah pun jika bebudak pembangkang pukimak sial keparat ni nak buat mogok lapar sampai mampus, sampai terkencing atau sampai terpancut apa2 air tapi yang agak mendukacitakan kenapa si Nizar derhana durjana yang mewakili suara kepimpinan tertinggi PAS bersetuju, taksub dan begitu teruja dengan percaturan budaya songsang barat sebegini? PAS yang begitu hardcore & very2 extreme mencanang fahaman & ideologi negara Islam mereka, hukum hudud serta agenda dan aspirasi perjuangan yang digarap oleh kumpulan ulama muzakarah & kumpulan ulama professional yang sememangnya berlatar belakangkan ilmu Agama secara tersurat & tersirat dilihat begitu lesu dan tidak bermaya untuk menggarap wacana yang berteraskan dan lebih kena dengan Islamic value atau nilai2 keislaman sejagat.
Bukankah lebih elok & mulia kalau si Nizar derhana durjana yang mewakili suara kepimpinan tertinggi PAS mencadangkan kepada ketua umum pakatan pembangkang dalam memohon keredaan & restu Allah SWT bagi menghadapi krisis kemulut politik di negeri Perak dan mungkin juga sebagai bantahan terhadap keputusan mahkamah rayuan yang menyebelahi BN khususnya UMNO secara softcore si Nizar derhana durjana bersama-sama dengan brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) pukimak sial gampang keparat boleh mengadakan majlis solat hajat, majlis solat berjemaah di ikuti dengan majlis bacaan surah Yasin dan adalah lebih baik sekiranya si Nizar derhana durjana ni buat puasa sunat berbanding dengan wacana kempen mogok lapar yang kebiasaannya digarap mengikut budaya songsang negara barat dan rejim yahudi. Daripada keluar buat reformasi jalanan & kempen mogok lapar adalah lebik baik si Nizar derhana durjana ni cadangkan dekat brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) pukimak sial gampang keparat adakan program seakan-akan marhaban.

Kalau macam ni gayanya kepimpinan tertinggi PAS tunduk & melutut dekat DAP dan brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) memang tak hairan pun kalau semakin hari kita semakin jijik & mual dengan pejuang2 PAS ni cause mana perginya Islamic value atau nilai2 keislaman sejagat yang kau orang patut martabat & perkasakan? Kalau setakat pakai serban & ketayap, mendalami pendidikan Agama Islam secara tersurat & tersirat tapi dekat tangan pegang VCD lucah baik pergi jahaman je beb. Sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat ni, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

3 comments:

  1. Gua setuju dengan lu beb..100%..no camry no islam..no cina no anwar...

    ReplyDelete
  2. Kita tunggu dan lihat...apa akan jadi selepas tanggal 1 Jul......bertaburlah pengikut-pengikut PR. KAlau kes Elly PAS bagi sokongan padu, lepas ni PAS nak bagi sokongan padu pada Supremo PR, alamt akan karam lah PAS. Kapal pun dah bagi tau Al Juburi mempunyai masaalah........ tapi tak mo lebih-lebih pasal dia nak tunggang lagi belakang supremo selagi Yang untung DAP

    ReplyDelete
  3. mmg gampang keparat pukimak sial anwar ni, DAP yg dulu takde negeri sekarang bermaharaja lela mempermainkan nama khalifah umar abd aziz, yg di promosikan pulak oleh puak2 pas.

    ReplyDelete