Friday, May 22, 2009

KALAU UMNO PAS KATA TAK DEMOKRASI, GILA KUASA KEPIMPINAN & AMALAN RASUAH POLITIK TAPI DALAM PAS SEMUA ITU OK JE – APA PUNYA SIAL STATEMENT MACAM NI?

Selain daripada isu penyatuan & permuafakatan dikalangan orang2 Melayu begitu juga usaha2 memartabatkan Agama Islam & memperkasakan maruah bangsa Melayu yang kian dicabar dan diherdik oleh kaum2 minoriti kita juga harus meniliti dan menilai semula aspirasi & agenda politik parti PAS yang semakin hari semakin dilihat cenderung kerah elemen2 kurafat, munafik dan songsang.
Bagi pihak2 yang masih & begitu taksub dengan agenda politik parti PAS & sekutu2 pakatan pembangkang gampang pukimak sial lahanat, itu mereka punya pasal namum saya dengan rasa rendah diri sudah semakin jijik & mual dengan percaturan permainan politik yang bangsat keparat sebegininya. Semakin hari semakin songsang percaturan & agenda politik yang mereka mainkan & ianya bukan setakat cakap tak serupa bikin & elemen auta pembohongan secara terang-terangan tetapi kalau sudah sampai tahap yang haram itu diberi blessing untuk dihalalkan ini lebih jijik & hina dari anjing kurap & babi tempang berpenyakit.
PAS pernah berkata reason untuk menolak permuafakatan dengan UMNO kerana UMNO itu bersekongkol dengan orang2 kafir (MCA,GERAKAN, PPP & MIC) tapi apa kejadah sekarang mereka bersekongkol dengan DAP? Apa punya munafik pukimak gampang sial statement macam ni?

PAS pernah berkata keghairahan 3 calon timbalan presiden UMNO bertanding sebagai gila kuasa kepimpinan berlaku dengan hebatnya dalam UMNO tapi apa kejadah sekarang sekurang-kurangnya 5 calon pemimpin tertinggi PAS begitu ghairah untuk merebut jawantan timbalan presiden PAS mereka kata inilah sifat keterbukaan & demokrasi terpimpin - Apa punya munafik pukimak gampang sial statement macam ni?

PAS pernah mencanang & mewarwarkan jika sekirannya mereka diberi kuasa kepimpinan & dapat menjawat jawatan exco perkara pertama yang mereka akan lakukan adalah menutup premis maksiat, premis perjudian, pusat Karaoke, rumah2 urut dan sebaginya tapi gampang kejadah apa bila NIzar derhana durjana jadi MB Perak jangan kata nak tutup bertambah-tambah kelulusan lesen pusat2 maksiat yang dinyatakan diatas adalah begitu juga bila Hassan Ali jadi exco di Selanggor jangan kata nak tutup, lagi lahanat cadangan nak banyakkan kedai2 menjual arak di kawasan perumahan & kediaman & cadangan nak tambahkan rumah2 ibadat kaum minoriti adalah - Apa punya munafik pukimak gampang sial statement macam ni?

PAS dengan begitu lantang mengherdik & membalun UMNO parti yang korup & mengamalkan amalan rasuah politik yang melampau tapi bila fenomena ini wujud dalam PAS apa punya haram bejadah mereka kata beli undi itu perkara lain, Nik Aziz pula kata tak salah kalau orang beri duit kita ambik jelah. Lebih hina & jijik lagi Tuan Guru Haji Awang kata PAS bersih & tidak dilanda rasuah politik tapi the next day Tok Guru Nik Aziz pula kata kemungkinan ada unsur2 rasuah politik dalam PAS - Apa punya munafik pukimak gampang sial statement macam ni? Ini lebih putar belit daripada paria yang sedang makan babi panggang.

PAS dengan begitu lantang mengherdik & membalun UMNO parti yang tiada ikatan saf kepimpinan yang kuat & sentiasa berpecah dengan kem2 pemimpin yang berbeza kerana agenda peribadi politik tapi apa kejadahnya sekarang bila fenomena pertembungan diantara kumpulan ulama konservatif / muzakarah dengan kumpulan ulama yang pro Pak Sheikh Anwar / kumpulan Erdogan berlaku? Apa punya munafik pukimak gampang sial statement macam ni?
Kesimpulannya beb jangan kita sewenang-wenangnya mengherdik, menghentak dan membalun orang lain sekirannya kita tak dapat nak memastikan yang suatu hari perkara2 yang kita herdik & balun tadi akan berlaku dan kena pada batang hidung kita atau ahli2 parti kita sendiri. Kalau seseorang yang berwatak ganas, kejam & baruah mengherdik, mengfitnah & membalun orang lain kita mungkin dapat menerimanya kerana individu ini memang pukimak baruah namum jika berwatak Pak Lebai atau Pak Haji lagi gempak dapat title Tuan or Tok Guru, berpendidikan & mendalami ilmu Agama secara tersirat & tersurat, sentiasa berserban, ketayap atau memakai kopiah dan sentiasa berpegang kepada hadis & sunah tapi terlalu taksub & laser mengherdik, mengfitnah & membalun orang sesuka hati golongan ini memang patut dilabelkan munafik pukimak bangsat keparat yang tak reti2 nak sedarkan diri.

1 comment:

  1. mmg best bro... sokong, teruskan usaha anda menghentam mereka yang tak sedar diri ni

    ReplyDelete