Monday, May 18, 2009

DIATAS KEBODOHANNYA SENDIRI PAK SHEIKH ANWAR MANTAN BANDUAN BANGSAT KEPARAT DI CHECKMATE OLEH DATUK SERI NAJIB DENGAN BERGAYANYA

Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) seorang mantan banduan yang boleh dikategorikan sebagai munafik pukimak sial keparat kerana sanggup melakukan apa sahaja asalkan niat & cita2 peribadi beliau yang mahu mendaki kepuncak tangga Putrajaya & dinobatkan sebagai PM Malaysia tercapai, Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) baruah haram bejadah ni bukan sahaja sanggup menjual maruah agama & bangsa sendiri namum jika terpaksa memandikan anjing kurap & mendekati babi berpenyakit demi menyakinkan kaum minoriti akan kesanggupannya mempertahankan nasib kaum minoriti dan secara automatiknya meraih sokongan undi yang dapat mengangkat beliau kepuncak persada pemerintahan diPutrajaya munafik pukimak sial keparat ini tidak was2 untuk melakukannya.
Itulah hebat & gampangnya mantan banduan tersohor yang dikenali sebagai Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI). Backdoor setting yang penuh dengan percaturan kurafat & munafik, auta pembohongan secara terang-terangan dan fitnah serta akuan bersumpah yang direka secara songsang sudah menjadi alat permainan kegemaran badigol baruah bangsat lahanat bejadah ini. Namum suatu perkara yang menjadi kebimbangan & keresahan Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) ialah perlantikan Datuk Seri Najib sebagai PM Malaysia yang sekligus akan menjadi playmaker & general in midfield dalam mencorak saf kepimpinan kerajaan persekutuan.
Mengapa Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) serta sekutu anjing2 perusuh & pasukan2 babi peliharaannya agak goyang, gentar dan resah dengan perlantikan Datuk Seri Najib sebagai PM Malaysia? Mengapa sebelum ini Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) cuba sedaya upaya, by hook or by crook mencantas & tidak ingin Datuk Seri Najib dilantik sebagai PM Malaysia? Jawapannya simple je beb, sudah semestinya hanya Datuk Seri Najib yang mempunyai kepakaran & daya untuk bersaing yang jauh lebih mantap dan mampan jika dibandingkan dengan munafik pukimak sial keparat ini. Percaturan permainan politik Datuk Seri Najib ibarat “buku ditemukan dengan ruas” yang membuatkan Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) kecut & tak done nak stim walaupun didepan mata ada seorang amoi Cina cun sedang menonggeng. Kesimpulannya Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) sedar yang Datuk Seri Najib ada credibility yang cukup mampan untuk mencorak pergerakan checkmate terhadapnya & permainan politik songsang beliau anytime boleh dikafankan oleh Datuk Seri Najib jikalau beliau terkucil sedikit.
Usul atau motion ahli2 parliament BN yang akin melompat ke parti pakatan pembangkang yang begitu heboh, riuh dan extreme dicanang oleh Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) munafik pukimak sial keparat ini dengan selamba telah dikafankan & di checkmate oleh Datuk Seri Najib apabila ibarat “jerat makan tuan” tanpa tidak disangka 3 ADUN pakatan pembangkang telah memilih untuk melompat keluar parti & berdiri diatas capacity ticket ADUN bebas yang tanpa prejudice menyokong usul & kepimpinan parti BN. Episod drama politik ini masih berlarutan hingga ke hari ini ekoran sikap badigol baruah bangsat lahanat bejadah pakatan pembangkang yang tidak dapat menerima berlakunya insiden ini walaupun fundamental asas berlakunya perkara ini didorong atas sifat ke tidak yakinan dengan saf kepimpinan pakatan pembangkang.
Persiapan besar-besaran mantan banduan munafik pukimak sial keparat ini yang mahu mengherdik, menghentak & membalun institusi kehakiman & mahkamah negara adalah tidak telus & menjadi trojan horse kepada kerajaan BN telah memakan diri sendiri apabila lain yang warwarkan tapi lain pula yang diputuskan oleh mahkamah tinggi. Dengan berpandukan asas & intipati perlembagaan mahkamah tinggi telah membuat keputusan bahawa si derhaka durjana lahanat Nizar adalah MB Perak yang sah walaupun banyak asas & fakta belakang tabir yang boleh menyanggah keputusan ini. Apa pun munafik pukimak sial keparat ini sekali lagi telah terperangkap dengan permainan ciptaanya sendiri apabila dengan berdasarkan asas & intipati perlembagaan yang sama mahkamah rayuan telah membenarkan permohonan Datuk Zambry Kader untuk menangguhkan keputusan mahkamah tinggi. Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) serta sekutu anjing2 perusuh & pasukan2 babi peliharaannya yang telah berterima kasih & menganggap intipati perlembagaan perlu dijunjung & diangkat martabatnya, terkunci & terpaksa menjahit mulut2 celupar bejadah mereka apabila mahkamah rayuan membuat keputusan. Jkalau mereka menjilat kembali ludah mereka dikhuatiri tembelang busuk mereka akan dikesan oleh pengundi & rakyat jelata. Sekali lagi Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) munafik pukimak sial keparat ini dengan selambanya telah dikafankan & di checkmate oleh Datuk Seri Najib.

Dalam kekalutan menfitnah, menuduh, mengherdik dan membalun kerajaan BN di negeri Perak dibawah saf kepimpinan MB Perak Datuk Zambry Kader, Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) munafik pukimak sial keparat ini serta sekutu anjing2 perusuh & pasukan2 babi peliharaannya terlalu excited & overlooked sehingga satu percaturan yang gempak lagi hebat telah digarap oleh Datuk Seri Najib dimana Datuk Anifah Aman (Menteri Luar) telah membuat kunjungan hormat ke Negara AS & secara automatiknya telah menghentak & membalun auta pembohongan mantan banduan lahanat keparat ini dengan asas2 & fakta2 yang sahih. Lebih glorious & glamorous percaturan ini dapat dilakukan oleh Datuk Anifah Aman secara open dialogue session bersama-sama dengan setiusaha Negara AS, Hillary Clinton. What an outstanding event beb sekali lagi Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) munafik pukimak sial keparat ini dengan selambanya telah dikafankan & di checkmate oleh Datuk Seri Najib.

2 comments:

  1. Panas!!! bagaimana pun cara kita tujuan tetap sama hancurkan pengkhianat.

    ReplyDelete
  2. bepinar mata aku bro!!!! wakakakkakakakakaka!! anwar haram jadah (dengan izin) tu lupa ... DSN dah mnantapkan saf kerajaan dan x langsung mantapkan belia negara!!! muahahhahahahaha .... checkmate

    wassalam

    satu bangsa kasihi semua

    ReplyDelete