Sunday, May 10, 2009

AGENDA POLITIK SONGSANG PAK SHEIKH ANWAR BAKAL DIKAFANKAN DENGAN PROSES PEMBEBASAN M MANOHARAN & KEMUNGKINAN PENARIKAN DIRI BN DI PENANTI

Berita terkini & sensasi yang menyatakan kesudian dan kesediaan Kementerian Dalam Negeri (KDN) membuat percaturan proses pembebasan 13 tahanan ISA termasuk pemimpin2 tertinggi HINDRAF seperti M Manoharan bakal membuat brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) pusing kepala sehingga 360 darjah. Situasi akan bertambah cemas & menyeramkan buat brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) sekiranya confirm yang BN akan menarik diri secara rasminya daripada bertanding pada pilihanraya kecil DUN Penanti & tidak mustahil senario ini bakal membikin brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) terkedu-kedu & terliur-liur melihat awek cun melintas dihadapannya namum tak dapat nak stim & terpancut ekoran terlalu gabra.
Umumnya memang ramai pemerhati & penganalisis politik begitu juga dengan sebahagian rakyat jelata yang mengikuti dan mendalami percaturan permainan minda politik pihak pakatan pembakang ini sedar & very2 firm yang brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) sedang dalam usaha & merancang untuk meneruskan agenda politik songsang & munafiknya yang memperlihatkan kepakaran beliau & creativity in backdoor setting dalam mendapatkan momentum rentak kemenangan menerusi plihanraya kecil sehingga lah detik PRU ke 13 nanti.
Walaupun kita tidak dibekalkan dengan bukti yang sahih diatas perkara ini namun this is the beauty & art of the main-stream politic kerana wacana belakang tabir inilah yang selalunya akan menjadi kenyataan seperti isu sensasi gambar nyonya Elizabeth Wong dan juga perletakkan jawatan TKM1 Pulau Pinang. Setelah penolakan agenda reformasinya brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) beralih pandangan & bermain pula dengan percaturan api politik yang berasaskan perkauman & sentimen kaum yang sedikit memberi sinar harapan kepadanya dalam usaha beliau mendaki puncak kejayaan ke empayar Putrajaya.
Individu seperti brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) ini sanggup melakukan apa sahaja asalkan niat & hajat hatinya untuk mendaki puncak kejayaan ke empayar Putrajaya & seterusnya dinobatkan sebagai PM Malaysia tercapai walaupun wacana ini terpaksa dilakukan dengan membunuh & menikam perjuangan rakan sendiri, mengkorbankan perjuangan ahli2 parti sendiri dan yang paling busuk & jijik bab musabab sehingga sanggup menjual agama & maruah bangsa sendiri.
Menurut sumber2 yang dipercayai dibekalkan & dibocorkan oleh beberapa individu yang merupakan ahli2 parti PKR sendiri dalam usaha memesongkan dan menyongsangkan minda & pemikiran rakyat jelata begitu juga sebagai modal murahan untuk membuktikan kepada umum baik ahli2 dalaman parti, rakan seperjuangan dalam pakatan mahupun entiti diluar parti termasuk ahli2 BN yang momentum kemenangan sangat2 berpihak kepadanya brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) telah dengan sengaja mengatur gelanggang permainan pilihanraya kecil dibeberapa lokasi & kawasan yang beliau anggap amat strategik & boleh diklasifikasikan sebagai kawasan kubu kuat mereka.
Menurut sumber2 yang dibocorkan & diletupkan itu brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) sedang giat & begitu taksub dengan proses mengatur gelanggang permainan pilihanraya kecil untuk diadakan semula yang dijangkakan bakal melibatkan 10 buah kerusi DUN. Statement bonus maut ini boleh diperkukuhkan lagi dengan rumors & cakap2 liar yang mengatakan ini juga akan menjadi medan & platform untuk brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) membunuh & mengkorbankan perjuangan ahli2 parti PKR yang tidak sehaluan dengannya, yang cuba untuk bertindak pandai & mencabar kepimpinannya begitu juga dengan ahli2 parti yang tidak sebulu dan sependapat dengan anak emas beliau (YB Azmin Ali).

Akan tetapi seperti bak kata pepatah melayu “Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga” walau sehebat & sekemas mana kepakaran dan creativity in backdoor setting yang ada pada brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) beliau hanya manusia biasa juga sama seperti kita semua tidak berdaya melawan kuasa Allah swt. Sedang beliau begitu asyik & taksub menggarap backdoor setting nya beliau tidak menduga sama sekali kesudian dan kesediaan Kementerian Dalam Negeri (KDN) membuat percaturan proses pembebasan 13 tahanan ISA termasuk pemimpin2 tertinggi HINDRAF seperti M Manoharan dan tidak pernah beliau bayangkan yang kemungkinan BN akan menarik diri secara rasminya daripada bertanding pada pilihanraya kecil DUN Penanti kerana semasa hayat beliau didalam parti keramat UMNO perkara ini tidak pernah berlaku namun apa boleh buat ini semua kuasa Allah swt.

2 comments:

  1. SALAM ZIARAH
    YB. B*B* SEBELUM INI MMG GALAK GAYA PERCAKAPANNYA TP DGN TERCETUSNYA KEJADIAN DI SIDANG PARLIMEN PERAK TEMPOHARI, NAMPAKYA SENJATA DH MKN TUAN. RAKYAT DH TENGOK DGN MATA KEPALA SENDIRI GELAGAT PEMBANGKANG. DLM SEMUA MEDIA CETAK DAN ELEKTRONIK. IBARAT GALI KUBOR SENDIRI

    ReplyDelete
  2. Lim G Eng tak kasi PAS kacau daun sbb tu anwar tak kasi PAS letak calon kat Penanti nnt jd TKM pulak kan haru.

    ops-shield

    ReplyDelete