Tuesday, May 12, 2009

HAIRAN BIN AJAIB – ISU FOTO BOGEL TERBARUNYA MENGAPA NYONYA ELIZABETH WONG TIDAK MEMBUAT LAPORAN POLIS DALAM MEMBERSIHKAN IMEJNYA?

Walaupun Cik Eli atau lebih grand lagi kalau dilabelkan sebagai nyonya Elizabeth Wong sudah masuk ke pejabat SUK negeri Selangor dan menyambung tugasnya sebagai exco isu gambar2 sensasi beliau yang pada mulanya dikatakan foto separuh bogel tapi kini isu ini dihangatkan pula dengan tahap yang menyatakan penyebaran foto2 yang terus berlaku adalah foto2 bogel milik beliau.
Yang membuatkan ramai pihak menjadi hairan bin ajaib dan pening kepala ibarat seorang bohsia pening memikirkan kepala mat rempit bahagian mana yang harus dipicitnya, kepala atas atau kepala bawah? mengapa sehingga pada waktu & ketika ini tiada laporan polis secara rasmi yang dibuat oleh YB nyonya Elizabeth Wong atau wakil2 nya?
Statement ini diperkukuhkan lagi apabila Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur berkata polis sehingga kini masih belum menerima sebarang laporan berhubung penyebaran gambar2 bogel ahli politik wanita terbabit. Untuk memantau, menyediakan pasukan penyiasat khas dan melakukan siasatan secara comprehensive laporan polis secara rasmi perlu dibuat untuk membuka kertas siasatan. Bila tiba ketahap ini beb kita merasakan banyak elemen yang tidak kena berlaku disini kerana mana mungkin seorang yang waras akal & fikirannya hanya akan duduk berdiam diri tidak mahu mencari kebenarannya sedangkan perbuatan pihak tertentu yang sedang giat menyebarkan lebih kurang 17 keping gambar2 bogel dalam internet & laman blog seperti apa yang dilaporkan dalam Utusan Malaysia, mengapa tuan yang empunya badan tidak mahu membersihkan imejnya & terlalu baik untuk tidak mengenal pasti & menghukum tok dalang sebenar disebalik penyebaran gambar2 panas tersebut?
Apakah dalam isu sensasi ini kita perlu memperincikan elemen “The Beauty & Art Of The Main-Stream Politic” yang memungkinkan tiada sebarang laporan polis secara rasmi yang dibuat kerana tok dalang sebenar adalah orang yang perlu diprotect oleh beliau? tok dalang sebenar adalah rakan seperjuangan dalam parti yang perlu & diarahkan supaya by hook or by crook u have to protect? wacana cerita & gambar sensasi ini sengaja digarap dan dijadikan medan platform provokasi memandangkan Defacto leader parti yang berfahaman songsang & munafik ini memang pakar & kreatif dalam back door setting.
Jikalau benar terdapat perihal salah laku dalaman dan back door setting dalam wacana cerita & gambar sensasi ini memang tepatlah peribahasa Melayu yang berbunyi “Bapa Borek Anak Rintik” kita lontarkan terhadap saf kepimpinan PKR ini kerana kalau dah Defacto leader mereka memang hebat & champion dengan salah laku belakang tabir (kena guna frasa ni beb sebab banyak sangat salah laku) anak2 didik & exco2 mereka juga sama hebat & ligatnya (suruh selak kain ambik gambar pun takda hal maybe nyonya cakap ni baru brutal, suruh kangkang diorang buat dengan selamba je & tak mustahil jugak bila suruh tonggeng diaorang buat maximum tonggeng).

Namum seperti apa yang kita faham & masak sangat dengan approach mereka ini yang sememangnya sentiasa dibayangi agenda politk songsang, munafik dan kurafat ini pada akhirnya nanti kita amat bersimpati dengan pihak berkuasa PDRM kerana tidak mustahil sama sekali salah satu intipadi back door setting mereka adalah pointing finger, menyalahkan dan membalun pihak berkuasa PDRM tidak telus, berat sebelah & kuda UMNO dan kerajaan BN dan tidak menjalankan siasatan secara comprehensive.

1 comment:

  1. "Sebenarnya itu stlategi bos wa anuar, mau talik muda mudi losak akelak bersama-sama PKR o. itu sibab wa talak lepot. Demoklasi a bermakna org lamai pilih ketua. klu olang lamai rosak dia musti pilih olang losak jua o", Eli.

    ReplyDelete