Saturday, June 20, 2009

APA LAGI YANG SI NIZAR NI MENCARUT & BUAT KECOH DI PARLIMEN – APAKAH INI CIRI2 PEMIMPIN & PENTADBIRAN YANG BERASASKAN ISLAM?

Lebih teruk daripada aksi seekor binatang yang tidak mempunyai akal fikiran, memalukan, melampau dan menjatuhkan bukan sahaja maruah diri sendiri malah sudah sampai ketahap mencemarkan maruah negara di mata dunia itulah ungkapan yang boleh dilontar & dihunuskan terhadap si Nizar derhaka dujana ni gara2 tindakan beliau yang biadap, membuat kecoh dan langsung tidak menghormati institusi parlimen di negara ini.
Entahlah beb tak tahu kita nak cakap macam mana lagi, si Nizar derhaka dujana ni tak habis2 nak buat kecoh, perkara biadap dan tunjuk sikap besar kepala dia tu entah apa lagi yang dia nak carutkan pun kita faham dan rasa2 nya kalau gelagat sebegini baruah yang cuba dibawa oleh mangkuk hayun ni memang takkan kemana hala tuju & aspirasi politik yang cuba beliau pertahankan. Macam mana rakyat tak muak & jijik dengan perangai & sikap bebudak pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat ni, bila keputusan memihak pada mereka dengan pantas mereka puji & sanjung institusi mahkamah tapi bila mana keputusan against their favor mereka pertikaikan, buat kecoh dan mula tunjuk sifat kebinatangan mereka, apa cerite macam ni beb? Itulah masalahnya kalau terlalu teruja & taksub dengan kehendak gila kuasa kepimpinan, seseorang yang berpelarajan tinggi seperti si Nizar derhaka dujana ni malah ada title IR lagi sanggup melakukan perkara sebegini yang secara langsung menjejaskan kedaulatan dewan rakyat & sidang parlimen, apa nak buat beb kalau bertindak tidak mengikut akal fikiran yang waras mungkin si mangkuk hayun ni dah terlebih pandai berfikir guna kepala lutut tapi yang pasti inilah bahananya kalau membiarkan nafsu rakus & sifat taksub gila kuasa kepimpinan mengusai diri.

Dengan rasa rendah diri yang teramat sangat saya minta agar sekelian rakyat jelata & para pengundi supaya membuka mata & mida seluas – luasnya, apakah seorang pemimpin yang baru sahaja selesai mengangkat sumpah di Dewan Raykat yang mulia & kemudian dengan pantas & tanpa ragu2 terus membuat kecoh dengan laungan ‘Hidup Raykat, Bubar DUN’ yang mahu kita bela, pertahankan dan angkat martabatnya? Apakah sikap & tindakan sebegini adalah merupakan agenda & aspirasi yang melambangkan / represent kepimpinan yang berteraskan Islamic value atau nilai2 keislaman sejagat? Apakah kekecohan & sifat kebinatangan ini mendapat restu daripada pucuk kepimpinan PAS atau ianya hanyalah motif jahat kepimpinan DAP? Siapakah si Nizar derhaka durjana ni sebenarnya, apakah beliau membawa suara aspirasi PAS dalam Dewan Parlimen atau adakah beliau orang suruhan / messenger kepimpinan DAP? Lebih memeranjatkan kita lagi akhbar Utusan dalam laporannya memetik Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa sebagai berkata beliau agak terkejut dengan tindakan Nizar yang menimbulkan kekecohan sejurus selepas mengangkat sumpah sebagai ahli Parlimen. Beliau memberitahu, Nizar tidak memaklumkan kepada PAS pusat berhubung tindakannya itu & kata Nasharuddin lagi “saya juga tidak tahu mengenai pemakaian kain lilit di lengan & kepala yang bertulis ‘Bubar DUN Perak’ ini boleh di katakan panas lagi sensasi how come second bos dalam pucuk kepimpinan parti tak tahu menahu akan perihal hal ini, si Nizar derhaka durjana ni sebenarnya report duty dekat pucuk kepimpinan parti PAS or si mangkuk hayun ni report duty dekat pucuk kepimpinan parti DAP? Otherwise apakah si Nizar derhaka durjana ni sebenarnya seorang pemimpin yang memang mempunyai sikap tak suka hormat & tak confident pada pucuk kepimpinan parti nya sendiri? Whatever the bloody fucking is kalau nak tunjuk hebat & lagak tu pun agak2 lah, kan lebih baik institusi Parlimen ni beliau gunakan sebagai suara aspirasi untuk beliau bawa wacana yang boleh martabakan & perkasakan agama Islam & maruah bangsa Melayu apatah lagi beliau adalah wakil ahli Parlimen from PAS. Sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

1 comment:

  1. PAS Derhaka..kerajan perlu bertindak sebelum perbuatan jahat ini diikuti oleh rakyat yang terkeliru dengan manusia durjana yang tamakkan kuasa ini..

    ReplyDelete