Monday, June 8, 2009

PKR PULAU MAJLIS LANTIKAN YDP MPSP – TAK LAMA LAGI PKR & DAP PASTI AKAN MELUDAH SESAMA SENDIRI

Berita hangat lagi sensasi, sekumpulan ahli majlis daripada PKR memulaukan majlis perlantikan YDP baru MPSP kerana membantah tindakan kerajaan negeri yang dikatakan tidak berunding dengan parti itu berhubung perlantikan tersebut. Itulah uniknya pakatan pembangkang pukimak sial keparat ni beb daripada luaran nampak macam sehati sejiwa je beb namum masing2 dikalangan mereka mempunyai agenda busuk & kotor yang asasnya hanya satu untuk memenuhi nafsu rakus & kepentingan peribadi mereka.
PKR, DAP & PAS ni hanya pandai menjual & menjaja ayat2 auta pembohongan demi untuk menyongsangkan & memutar – belitkan pemikiran dan minda rakyat jelata. Tertubuhnya pakatan pembangkang ni hanya semata2 untuk mengaburi mata & minda rakyat jelata apatah lagi bila tiba menjelang musim pilihanraya umum kesemua munafik pukimak sial keparat ni memerlukan platform untuk mengimbangi dan mencabar kewibawaan dan keutuhan BN. Walaupun tidak dinafikan ada beberapa sudut yang mungkin BN terlepas pandang namum ianya tidak perlu pun terlalu gelojoh dipolitikan oleh team pakatan pembangkang munafik pukimak sial keparat ni kerana selama diera zaman pemerintahannya BN telah berjaya membuktikan aspirasi masyarakat majmuk & integrasi nasional berjaya di implementasi & telah diangkat kesuatu tahap yang amat membanggakan. Kita semua kena ingat beb walaupun telah berjaya mengimplementasi aspirasi masyarakat majmuk & integrasi nasional & mengangkatnya kesuatu tahap yang amat membanggakan BN dibawah naugan UMNO sebagai tunjang kepimpinannya sentiasa terus menggerak langkah proaktif dalam meniliti semula sudut2 yang dikatakan telah terlepas pandang & ini dapat dizahirkan menerusi garapan aspirai 1 Malaysia – Rakyat Didahulukan & Pencapaian Diutamakan, satu aspirasi yang mampan & comprehensive.
Jaut di sudut team pakatan pembangkang munafik pukimak sial keparat ni harus kita lontarkan pertanyaan apakah significant & major milestone achievement yang telah berjaya di implementasi & dicapai oleh pakatan pembangkang munafik pukimak gampang keparat ni? DAP dengan kosep Malaysia, Malaysia nya manakala PAS pula begitu taksub dengan penubuhan negara Islam nya dan PKR pula tak payah cerita la beb yang hanya mahu memenuhi hasrat ketua umumnya untuk ketahta puncak Putrajaya & dinobatkan sebagai PM Malaysia. Macam sial je beb diaorang ni divert & putar belitkan pemikiran & minda rakyat jelata yang penting asalkan mereka dapat meraih undi2 yang membolehkan mereka mendaki ke puncak tangga Putrajaya. Daripada luaran & sudut yang tersurat team pakatan pembangkang munafik pukimak sial keparat ni memang nampak macam sehati sejiwa je namum secara dalaman & daripada sudut yang tersirat DAP ni tunggu masa je nak ludah dekat pemimpin2 PAS manakala ulama2 PAS pula sebenarnya tak sabar2 nak penampar & tunjal kepala pemimpin2 DAP, PKR pula sebenarnya very2 excited menunggu masa nak terajang & singkirkan bebudak DAP dan pak haji2 dalam PAS tu. Kalau dibelakang tabir inilah permainan & percaturannya takkan ada kemungkinan langsung team pakatan pembangkang munafik pukimak sial keparat ni boleh mengimplementasi aspirasi masyarakat majmuk & integrasi nasional & mengangkatnya kesuatu tahap yang amat membanggakan seperti apa yang telah berjaya dilakukan oleh BN semasa diera zaman pemerintahannya.

Kekalutan, kekecohan dan sifat busuk hati yang membawa kepada tindakan memulaukan majlis perlantikan YDP baru MPSP kerana membantah tindakan kerajaan negeri yang dikatakan tidak mengadakan rundingan berhubung perlantikan tersebut merupakan contoh yang paling significant, ini baru perlantikan diperingkat kerajaan negeri cuba kita bayangkan apa yang mungking akan berlaku sekiranya ianya melibatkan perlantikan diperingkat kerajaan pusat? Dalam pakatan pembangkang munafik pukimak sial keparat ni memang takkan ada la beb aspirasi kearah Rakyat Didahulukan & Pencapaian Diutamakan yang ada hanya aspirasi kearah memenuhi nafsu rakus & kepentingan peribadi isi perut mereka je. Sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

No comments:

Post a Comment