Friday, June 12, 2009

PM YAKIN PAS IKHLAS – MESEJ INI BISA MEMBUATKAN DAP TERUS MELATAH MENGALAHKAN BUDAK2 TADIKA

Kenyataan terkini & penuh makna yang di keluarkan oleh Datuk Seri Najib berhubung cadangan kerajaan perpaduan yang dicetuskan oleh Presiden PAS akan lebih membuatkan rakan2 PAS dalam pakatan rakyat lebih2 lagi DAP terus melatah dan menyalak tak tentu pasal bahkan akan dilihat sikap yang mengalahkan perangai budak2 tadika yang sedang merajuk.
Datuk Seri Najib secara firm & confident nya menyatakan yang beliau amat yakin terhadap keikhlasan PAS berhubung cadangan kerajaan perpaduan seperti mana yang dicetuskan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang baru2 ini. Beliau berkata pihaknya tidak pernah menolak segala bentuk kerjasama yang akhirnya boleh memberi kebaikan kepada rakyat & negara. Dengan rasa rendah diri yang teramat sangat saya ingin mengucapkan syabas & tahniah khususunya terhadap PM kita ni kerana beliau dengan secara tenangnya telah menunjukkan suatu leadership approach yang begitu matang dan berada di kelasnya yang tersendiri malah secara tidak langsung kita nampak akan daya kepimpinan Datuk Seri Najib ini yang mementingkan & memacu hala tuju parti keramat UMNO agar terus memperkasakan budaya dan sifat keterbukaan dalam aspek kepimpinan. Merujuk kenyataannya dalam Utusan Malaysia Datuk Seri Najib, berkata bahawa beliau tetap dengan pendiriannya untuk mengamalkan sikap terbuka & pada masa yang sama bersedia mendengar serta mempertimbangkan apa jua cadangan yang akan dikemukakan oleh PAS. Walau bagaimanapun beliau berkata kefahaman tentang konsep yang diwarwarkan oleh PAS itu masih belum jelas difahami oleh beliau secara comprehensive namum beliau tetap menyifatkan cadangan itu sebagai titik permulaan yang murni dalam usaha menemukan parti pemerintah & PAS.

Secara umumnya beb apa yang jelas situasi terkini dilihat dan dipantau berada di platform yang amat baik di mana UMNO sudah terbuka & merasakan keikhlasan PAS jikalau PAS betul2 bersedia untuk bersikap terbuka dan tiada agenda tersirat selain ingin memartabatkan agama Islam & memperkasakan maruah orang2 Melayu insyallah dari peringkat cadangan aspirasi ini boleh diangkat bertukar menjadi kenyataan & realiti. Bagi DAP pula selagi isu ini tidak ditamatkan atau aspirasinya dibunuh sama sekali maka selagi itulah mereka akan sentiasa takut bermain dengan bayang2 mereka sendiri dan selagi itulah mereka akan melatah & menyalak tak tentu pasal. Bagi DAP lebih cepat isu & aspirasi ini di lenyapkan & di tutup sama sekali / close case itu adalah the best possible approach malah bagi mereka jika usaha melenyap & menamatkan aspirasi ini akan membuatkan pergolakan dan perpecahan berlaku dalam PAS itu mereka tak ambil kira yang pasti bagi mereka dalam apa jua situasi pun titik tolak pertemuan / muzakarah UMNO & PAS ini mesti di haling sama sekali. Mesej yang jelas kelihatan di sini adalah walaupun DAP selalu memposisikan diri mereka hebat & dominan dalam team pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat ini dan mereka bangga menunjukkan sikap besar kepala mereka namum jauh di sudut hati mereka, mereka amat menagih sokongan PAS & para pengikutnya dalam usaha memanjat ke tangga puncak pemerintahan di Putrajaya. Sebab itu DAP dalam apa jua pun situasinya tidak mengizinkan muzakarah UMNO & PAS mengambil tempat kerana jika dengan kekuasaan Allah SWT & ditakdirkan yang UMNO & PAS bersatu bukan sahaja ianya akan mencacatkan usaha mereka memanjat ke tangga puncak pemerintahan di Putrajaya namum yang paling digeruni oleh DAP ialah pusingan U-Turn yang akan dibuat oleh para penyokong2 Melayu dalam PKR yang akan turut bersama – sama dalam satu saf barisan kepimpinan dengan UMNO & PAS. Sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

No comments:

Post a Comment