Sunday, June 28, 2009

NIK AZIZ SAMAKAN UMNO DENGAN PARTI AJARAN SESAT & PENGGANAS KOMUNIS – PENING JUGA BILA PAK LEBAI TERLEBIH CELUPAR & MENCARUT TAK TENTU PASAL

Sebenarnya sama ada muzakarah UMNO & PAS akan berlangsung atau tidak dan sama ada cadangan pembentukan kerajaan perpaduan akan menjadi realiti atau tidak, pasca dan landscape pemerintahan negara tetap masih lagi gah dipegang dan ditadbir oleh kerajaan BN menerusi sayap tunjangnya yang tidak lain & tidak bukan parti keramat UMNO.
Penolakan secara collective decision yang di buat oleh pemimpin2 pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat terhadap cadangan pembentukan kerajaan perpaduan bukanlah merupakan suatu perkara yang luar biasa atau very2 extra ordinary kerana sebahagian besar pucuk kepimpinan parti keramat UMNO juga telah dapat membaca & mengagak final decision yang akan di warwarkan oleh pucuk tertinggi kepimpinan PAS setelah di brainwash dan dibalun oleh rakan2 sekutunya dalam pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat. Jadi tak payah lah bebudak team pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat ni nak over excited & tepuk tangan lebih2 kerana on what bloody fucking basis diaorang nak celebrate over excited & tepuk tangan tak tentu pasal sebab bukannya pun dengan berlakunya penolakan cadangan pembentukan kerajaan perpaduan ini maka secara automatiknya team pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat ini akan ke puncak tangga pemerintahan di Putrajaya, apa pun diaorang nak kena tempuh battleship PRU ke13 dulu beb than only the subject matter which parties will be given mandate atau hak untuk memerintah negara kita akan di tentukan.
Yang agak membuat UMNO kelihatan teruja tentang cadangan pembentukan kerajaan perpaduan ini hanyalah aspirasi & agenda yang di lihat sebagai platform / pemangkin ke arah penyatuan & permuafakatan di kalangan saf2 umat sesama Islam. Begitu juga yang agak membuatkan UMNO kelihatan terkilan dengan keputusan penolakan cadangan pembentukan kerajaan perpaduan ini adalah collective decision yang di buat turut sama mendapat full blessing & support daripada pemimpin2 yang beragama Islam, in another word umat sesama islam tidak menginginkan saf ikatan tali silaturahim di martabat dan di perkasakan. Jadi my main point here is janganlah pulak bebudak team pakatan rakyat munafik pukimak sial keparat ni nak putar belit / political diversion approach yang UMNO kecewa tak dapat nak berkawan dengan team pakatan rakyat kerana memang sesungguhnya UMNO tidak sesekali begitu gelojoh / pelahap atau nak sangat berkawan dengan diaorang namum the main basic fundamental yang UMNO & para pemimpin tertinggi parti ingin perkasakan adalah tak lain & tak bukan aspirasi penyatuan, permuafakatan dan menghindari perpecahan di kalangan umat sesame islam itu.
Satu lagi elemen yang menarik dapat kita teliti & perincikan hasil daripada wacana ini adalah sifat & jiwa NIk Aziz yang sebenar dalam mengharungi percaturan main stream politic . Sungguh tak di sangka seorang tokoh ulama yang tersohor yang selama ini di katakan banyak menjadi main reference sebelum sesuatu keputusan itu di buat telah menunjukkan sifat & jiwanya yang sebenar tatkala dihimpit tekanan main stream politic. Nik Aziz yang biasa kita panggil dengan gelaran Tok Guru & sentiasa berwatak tenang telah bertukar menjadi leadership icon yang benggis, kasar & autocratic leader.

Tiada siapa yang sangka Nik Aziz ini sanggup mengherdik Nasharuddin Mat Isa supaya keluar meninggalkan parti PAS dan agak mengejutkan juga bila seorang tokoh ulama yang tersohor dengan selambe je buat sarcastic statement minta supaya Nasharuddin ni masuk join UMNO. Yang terkini dalam laporan akhbar Utusan Malaysia orang tua NIk Aziz ni di laporkan sebagai berkata UMNO di sifatkannya sebagai parti ajaran sesat dan beliau juga menyamakan UMNO dengan pengganas komunis. Keceluparan Nik Aziz di teruskan lagi semasa beliau berkempen di Manik Urai di mana di hadapan pengkikut fanatik & taksub nya NIk Aziz telah mengeluarkan saranan, umat Islam wajib menolak UMNO jika mereka takut kan Allah. Kesimpulan nya beb memang boleh pening kepala kita bila kita teliti & perincikan gelagat & perangai sebenar orang tua Nik Aziz ni, lately ni tak tahu lah nak kata sama ada Nik Aziz ni dah nyanyuk atau tidak, tapi adalah lebik baik kita nasihatkan beliau jangan terlalu over emotional & jangan terlalu celupar mencarut tak tentu pasal kerana bila seseorang yang di anggap tokoh ulama yang tersohor buat benda2 macam ni ianya jauh lebih hina & jijik kalau di bandingkan dengan seorang mat rempit bawak bohsia dekat belakang motor nya. Sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

1 comment:

  1. saya sokong apa yang anda katakan.tetapi saya tidak suka cara anda memaki hamun pihak pembangkang. jangan sampai anda disamakan dengan pihak pembangkang.

    ReplyDelete