Friday, July 24, 2009

PENDEDAHAN BEKAS KERANI PUSAT KHIDMAT PKR TENTANG SALAH LAKU & PERBUATAN SUMBANG KETUA PKR HULU SELANGOR

Satu pendedahan secara terbuka telah dibuat oleh Fatimah Zahara Aly Rahman 19, iatu bekas kerani pusat khimat rakyat parti PKR, berkaitan dengan salah laku dan perbuatan sumbang yang didakwa dilakukan oleh ketua cabang PKR Hulu Selangor ketika beliau bertugas di pusat khidmat berkenaan.
Berikutan itu satu laporan polis juga telah dibuat oleh Fatimah Zahara Aly Rahman 19, dan ketika kini pihak polis masih menjalankan siasatan berhubung laporan yang dibuat oleh Fatimah Zahara Aly Rahman itu. Dalam kenyataan beliau kepada akhbar Sinar Harian Fatimah Zahara Aly Rahman, sebagai berkata laporan polis dan pendedahannya mengenai salah laku pemimpin itu bukannya untuk memalukan atau menjatuhkan imej sesiapa tetapi bagi membuka mata orang ramai mengenai sikap, perangai buruk serta keperibadian sebenar ketua cabang PKR Hulu Selangor itu yang terus mendapat tempat dihati masyarakat.
Menurut Fatimah, dia tidak menyangka bahawa ketua cabang PKR Hulu Selangor itu yang merupakan bekas guru tuisyennya sanggup melakukan salah laku, perbuatan sumbang dan tindakan tidak bermoral terhadap dirinya. Mengulas lanjut Fatimah, menceritakan setelah lama bekerja di pusat khimat rakyat parti PKR terbabit satu persatu tindakan sumbang dilakukan oleh ketua cabang PKR Hulu Selangor itu terhadap dirinya dan kejadian yang paling memalukan yang pernah dilakukan oleh ketua cabang PKR Hulu Selangor itu terhadap dirinya ialah tanpa rasa segan & malu ketua cabang PKR Hulu Selangor itu menunjukkan isyarat atau signal kepada dirinya dengan memberikan pipinya sebagai ‘ganjaran’ sebelum menyerahkan cek gaji bagi diberi terhadap Fatimah. Atas kelakuan melampau itu dan perbuatan sumbang tersebut Fatmah nekad untuk terus berhenti lebih awal dan tidak mahu lagi menjejakkan kaki beliau ke pusat khimat rakyat parti PKR terbabit.

Apa nak jadi beb dengan wakil2 bebudak team PKR ni, bermacam - macam masalah yang timbul hanya setelah hampir lebih setahun pucuk kepimpinan parti mereka berkuasa di negeri Selangor dan secara rasionalnya beb cuba kita bayangkan beb apa yang boleh dan mungkin berlaku jika sekiranya pucuk kepimpinan parti mereka diberikan mandat untuk memegang tampuk pentadbiran untuk tempoh yang lebih lama? Lebih worst lagi beb, cuba kita fikirkan dan tanya pada diri kita sendiri apa yang boleh dan mungkin berlaku jika sekiranya pucuk kepimpinan parti mereka diberikan mandat untuk memegang tampuk pentadbiran kerajaan pusat diPutrajaya? Sejauh mana kesahihan pendedahan dan laporan polis yang dibuat oleh Fatimah Zahara Aly Rahman ini ianya hanya dapat dijawab oleh beliau sendiri dan juga ketua cabang PKR Hulu Selangor terbabit namum apa2 pun beb, laporan polis telah dibuat in another words polis dah mula buka buku siasatan dan tak lama lagi kebenaran pasti akan terjawab. Seandai nya pendedahan tersebut berasas dan siasatan pihak polis mendapati memang ketua cabang PKR Hulu Selangor terbabit bersalah apa yang ingin kita perincikan adalah mana hala tujunya konsep & aspirasi ‘Cekap, Akauntibiliti & Telus’ dalam pucuk kepimpinan PKR dalam memilih calon2 dan wakil2 yang akan mereka jadikan barisan pemimpin yang dipertanggungjawab kan membela nasib & aspirasi rakyat. Kalau pemimpin yang mereka pilih sebagai ketua bahagian pun dah bersikap biadap & kurang ajar serta tanpa rasa malu dan segan melakukan kelakuan melampau dan perbuatan sumbang terhadap anak buah di peringkat bahagian sendiri tak salah rasanya beb kalau kita suruh pakatan rakyat negeri Selangor ni simpan je lah semangat & aspirasi konsep ‘ Cekap, Akauntibiliti & Telus’ tu jauh2 dan kalau begini lah rentak & percaturan yang mereka amalkan maka boleh pergi jahaman lah dengan aspirasi konsep ‘ Cekap, Akauntibiliti & Telus’ yang mereka canang dan banggakan itu. Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

2 comments:

  1. Bos PKR kan kaki bontot, pernah main anak buah punya bini. Ini perkara biasa janji sedap. Depa tak kira bini orang ke, anak orang ke semua dia bedal

    ReplyDelete
  2. pada pendapat saya BN dah main rentak PA..dua2 dah start main cerita peribadi ahli "grassroot"...dulu PA je selalu buat camni, skarang supporter BN plak.. saya seorang penyokong BN tegar,baru mendaftar pemuda UMNO Shah Alam minggu lalu....Banyak lagi point kita nak kenakan PA nie,jangan ikut cara diorng, diorang suka cerita peribadi hal orang lain...rakyat pun dah naik meluat dengan diorang...kitebuat cam zaman Tun Mahathir dulu..diorang cerita buruk kita saman..diorang buat ceramah tak tntu hala, kita buat Majlis penerangan pembangunan rakyat..

    ReplyDelete